مشروح اخبار


» فرماندار کهگیلویه در دیدار با مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد :لزوم تجهیز و بهسازی ساختمان و تجهیزات اداری دامپزشکی این شهرستان



مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد در سفر یکروزه خود به شهرستان کهگیلویه با علیرضا اتابک فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار که بواسطه بازدید چندی پیش فرماندار از اداره دامپزشکی و انتقاد از مهیا نبودن تجهیزات و فرسوده بودن ساختمان اداری دامپزشکی کهگیلویه توسط فرماندار  صورت گرفته بود به مسائلی همچون تنوع فعالیت های دامپزشکی ، پایین بودن اعتبارات جاری و تملک دارایی های سرمایه ای، کمبود نیرو و خودرو و ... پرداخته شد.

مدیر کل دامپزشکی استان گفت: خدمات و فعالیت‌های دامپزشکی برای بهره‌برداران این حوزه با تأمین سلامت دام، تضمین اقتصاد پویا و پایدار را در پی دارد و سلامت دامداران و مصرف‌کنندگان انواع فرآورده‌های خام دامی را به ارمغان می‌آورد.
عبداله بهمنش با اشاره به درگیری قریب به 30 درصد از همکاران به بیماری تب مالت عنوان کرد: سد دفاعی و خط مقدم مقابله و مبارزه با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام مجموعۀ كاركنان دامپزشکی هستند؛ چراکه خود را در معرض بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان می‌بینند؛ اما با از خود گذشتگی و ایثار، حافظ سلامت و بهداشت عمومی جامعه هستند.
بهمنش ضمن تقدیر و تشکر از همراهی فرماندار کهگیلویه با مجموعه دامپزشکی خواستار توجه بیشتر مسئولین به حوزه دامپزشکی بالاخص تخصیص اعتبارات لازم در کمیته برنامه ریزی شهرستان شد.
فرماندار کهگیلویه نیز با تقدیر و تشکر از تلاش کارکنان دامپزشکی این شهرستان گفت: تنوع و گستردگی فعالیت‌های دامپزشکی با امکانات ، تجهیزات و ساختمان اداری  موجود، خود گواه فعالیت و تلاش تاثیر گذار مجموعه گمنام دامپزشکی در این حوزه است و تلاش خواهیم کرد ضمن هماهنگی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعتبار خوبی بمنظور تجهیز و بهسازی ساختمان اداری دامپزشکی شهرستان پیش بینی نمائیم.
لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه دکتر سید علی اکبر حسینی،  رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کهگیلویه تشریح وضعیت بیماری‌های دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام و کنترل و پیشگیری بیماری‌های دامی و بیان مشکلات دامپزشکی شهرستان پرداخت.



تاریخ انتشار : 23 مرداد 1399 08:56



» اخبار مرتبط:

  • یک مورد مبتلا به تب مالت در گچساران بستری شد
  • ابتلا واکسیناتور دامپزشکی شهرستان گچساران به تب مالت
  • در دیدار مدیرکل دامپزشکی استان با رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد عنوا ...
  • دیدار دو مدیر کل در راستای هم‌افزایی در دفاع از سلامت و امنیت غذایی شهروندا ...
  • کشتارگاه دام در شهرستان بهبهان پلمب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler