مشروح اخبار


» فرمانده انتظامی گچساران عنوان کرد:افزایش 109درصدی کشف سرقت/کاهش 100 درصدی جرایم خشن/افزایش97درصدی کشف مواد مخدر



فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: ماموران انتظامی این شهرستان از ابتدای امسال تا 22 مرداد موفق شدند 476 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف که 97 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.


به گزارش راک نیوز، سرهنگ سیدمحمدموسوی روز پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون446 معتاد دستگیر شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته23درصد افزایش داشته است. 

هشت باند تهیه و توزیع مواد مخدر در گچساران متلاشی شد

وی از شناسایی و متلاشی شدن هشت باند تهیه و توزیع باند مواد مخدر در شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: در این مدت 21 نفر قاچاقچی مواد مخدر نیز با تلاش ماموران انتظامی گچساران و انجام کارهای اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شدند.

قاچاق کالا در گچساران کاهش یافت

فرمانده انتظامی گچساران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بیش از 55میلیارد و 954 میلیون ریال کالای قاچاق از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان کشف شده است گفت: میزان کشفیات کالای قاچاق در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

وی بیان کرد: همچنین65 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق نیز در شهرستان شناسایی و توقیف شده است.

217 نفر در رابطه با کالای قاچاق در گچساران دستگیر شدند

 موسوی در ادامه از دستگيري 217 نفر در رابطه با قاچاق كالا در این مدت در اين شهرستان خبر داد.

گچسارانی ها 7575تماس تلفنی به سامانه110برقرار کردند

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان گچساران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون گچسارانی ها هفت هزار و 575تماس تلفني با سامانه 110 برقرار كردند كه اين ميزان تماس در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته 6 درصد رشد نشان مي دهد.

موسوی افزود: از هفت هزار و 575تماس برقرار شده با سامانه 110 حدود80درصد آن منجر به حضور پليس در صحنه و انجام ماموريت شده است.

وی از کاهش 40 درصدی تصادفات درون شهری و افزایش 100درصدی فوتی های آن در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون تصادفات برون شهری گچساران نیز 58 درصد و آمار فوتی های آن71درصد کاهش داشته است.

کاهش 100 درصدی جرایم خشن در گچساران

فرمانده انتظامي گچساران گفت: جرايم خشن در اين شهر از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 100 درصد كلاهش داشته است.

برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال راک نیوز در تلگرام به نشانیRAAKNEWS@همراه شوید. 



تاریخ انتشار : 23 مرداد 1399 17:57



» اخبار مرتبط:

  • کشف مواد مخدر در گچساران 58 درصد افزایش یافت
  • کشف 29 میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • کشف و ضبط بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • فرمانده انتظامی گچساران خبر داد:کشف19 میلیارد ریال کالای قاچاق در 6 ماه نخس ...
  • 17 میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler