مشروح اخبار


» نامه جنجالی شهروند گچسارانی به مسعود خوبانی؛ گچساران و باشت قحط الرجال نیست



راک نیوز/ در پی خبری مبنی بر اعلام آمادگی مسعود خوبانی برای نامزدی انتخابات میان دوره ای باشت و گچساران یک شهروند گچسارانی با ارسال یادداشتی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

در پی خبری مبنی بر اعلام آمادگی مسعود خوبانی برای نامزدی انتخابات میان دوره ای باشت و گچساران یک شهروند گچسارانی با ارسال یادداشتی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.
 
در این یادداشت آمده است:
رد اعتباز نامه غلامرضا تاجگردون منتخب شهرستانهای گچساران وباشت از سوی مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم،باعث شد تا انتخابات میان دوره ای یکبار دیگر تکلیف نماینده دو شهرستان گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد را مشخص کند.

بعد از رد اعتبار نامه تاجگردون حواشی های زیادی در محافل خبری و فضای مجازی  برخلاف فضای حقیقی که کاملا جوی آرام  زه به همراه داشت، تا جایی که  بعضی از هواداران تاجگردون بعد از رد اعتبار نامه وی  امیدوار به یک معجزه  بودند، اما بعد از گذشت زمان کم کم  دیدند که باید حداقل این چهار سال را بدون از تاجگردون  پشت سر بگذارند.

بعد از این همه هیاهوی رسانه و مجازی ، جو دو شهرستان گچساران وباشت رنگ و بوی کاملا انتخاباتی گرفت به طوری که، ظرف مدت 5 روز گذشته بیش از ده نفر از چهره های سیاسی و سر شناس اصولگرا و اصلاحطلب برای حضور در انتخابات میان دوره ای 1400 در دو حوزه گچساران و باشت اعلام آمادگی کردند.

فارع از هر نوع نگرش سیاسی، یکی از موضوعاتی که غیر قابل منتظره بود اعلام حضور مسعود خوبانی رئیس چند روز گذشته شهر یاسوج و عضو الان این شورا بود، که برای حوزه انتخابیه گچساران و باشت  اعلام آمادگی کرده و این اعلام حضور بر روی یکی از سایتهای محلی استان نیز درج شده است، حال این اعلام حضور چه بر مبنای شنیده ها و جو رسانه ی بوده و چه بر اساس حقیقت جا دارد که چند نکته را به آقای خوبانی عرض کنم.

نکته اول: همانطور که می دانید شهرستان های باشت و گچساران  مثل  دیگر شهرهای نخبه پرور   استان کهگیلویه و بویراحمد  دارای پتانسیل های عظیم و سرمایه های انسانی بزرگی است که از گذشته تا به امروز در پستهای حساس حکومتی مشغول به فعالیت هستند و آنقدر از این گونه افراد در سطح این دو شهرستان وجود دارد که هر کدام از اصلاحطلب و اصولگرا می توانند حرفها برای گفتن داشته باشند.

نکته دوم:جاب آقای خوبانی در دو شهرستان باشت و گچساران قحطی الرجال نیست که شما احساس نگرانی کنید و بخواهد این تکلیف بزرگ را شما به عهده بگیرید،چون تحلیل من از شما اینست که شما در جمع کردن برنامه های شورای شهر یاسوج عجز و ناتوان بودید چگونه می توانید دو شهرستان را اداره کنید.

نکتیه سوم: درست است شما در یکی از جلسات شورای شهر یاسوج در حضور آقای روشنفکر نماینده بویراحمد ودنا به نفع آقای تاجگردون حرفی زدید که رضایت هواداران وی را جلب کنید، اما این بدان معنی نیست که شما را انتخاب کنند و شما را نماینده این دو شهرستان بدانند، تاجگردون نباشد یکی دیگر از همین دو شهرستان است که تفکرات وی را داشته باشد که بتواند هواداران وی را به سوی خود بکشاند.

و درآخر باید به عرض شما برسانم که، شما هم در انتخابات آینده شورای اسلامی برای شهر یاسوج موفق نخواهید شد، چون در این چند سال کارنامه موفقی از خود به جای نگذاشته ای، و جز حاشیه و جنجال  در خود شورا کار مثبتی برای شهروندان یاسوجی انجام نداده اید، و نتوانستید به خوبی جلسات شورای شهر را مدیریت کنید و ما هر روز شاهد این جنجال ها بر روی سایت های داخلی استان بودیم، پس چطور می خواهید در زمینه نمایندگی حرفی برای گفتن داشته باشید، اگه هم این توان را در خودتان می بینید، که من احساس می کنم یک انرژی کاذب است، چرا در حوزه بویراحمد و دنا نامزد انتخابات نشدید.این بوی که به دماغ بعضی الان خورده است بوی کباب نیست.
یادداشت:احمدی



تاریخ انتشار : 25 مرداد 1399 11:09



» اخبار مرتبط:

  • خط و نشان نامزدهای احتمالی برای انتخابات میان دوره ای 1400 در گچساران و باش ...
  • زمان پایان چالش اعتبار نامه تاجگردون مشخص شد
  • اعتبارنامه منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس یازدهم تایید شد
  • تاجگردون برای سومین دوره نماینده مردم گچساران و باشت شد
  • فرصت خدمت گذاری را خداوند به کمتر کسی عنایت می کند/غلام رضا تاجگردون برای ا ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler