مشروح اخبار


» تقدیر کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از نویسنده کتاب اقشار آسیب‌پذیر و مددکاری اجتماعی



از امدادگر نویسنده کتاب اقشار آسیب‌پذیر و مددکاری اجتماعی با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

جلسه کمیته مدیریت دانش به‌منظور مستند کردن و انتقال دانش کارکنان کمیته امداد اعم از شاغلان و بازنشستگان برگزار شد. 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و رئیس کمیته مدیریت دانش امداد استان، در این نشست گفت: شناسایی نقاط دانشی امدادگران کمیته امداد و ثبت و حفظ دانش، به‌کارگیری و درنهایت مستندسازی دانش و تجربیات کارکنان امداد و تقویت حافظه‌ی سازمانی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است تا بدین‌وسیله موجب رشد و پیشرفت همه‌جانبه در جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر و بیشتر به مددجویان فراهم شود. 
قباد مبشری با اشاره به تألیف کتاب اقشار آسیب‌پذیر و مددکاری اجتماعی توسط امدادگر کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، افزود: عبدی دانش‌آموز نویسنده این کتاب از کارکنان جمعی این نهاد است که این کتاب را نوشته است. 
وی تصریح کرد: کتاب اقشار آسیب‌پذیر و مددکاری اجتماعی در هیئت ارزیابی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مورد ارزیابی و با توجه به اینکه کتاب در حوزه شناخت آسیب‌های اجتماعی و تربیت مددکار حرفه‌ای در زمینه پیشبرد اهداف سازمانی نوشته‌شده است، مورد تأیید قرار گرفت. 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: در خصوص نشر این کتاب به حوزه پژوهش کمیته امداد مرکز پیشنهاد شد تا به‌منظور استفاده مددکاران کمیته امداد از قابلیت‌های این کتاب استفاده شود. 
مبشری تصریح کرد: امید است که تألیف این کتاب توسط امدادگر هم استانی آغاز راهی برای انتقال و ثبت دانش سایر کارکنان این نهاد در حوزه‌های مختلف. باشد. 
شایسته ذکر است در پایان این جلسه از عبدی دانش‌آموز نویسنده کتاب اقشار آسیب‌پذیر و مددکاری اجتماعی با اهداء لوح سپاس تقدیر شد. 



تاریخ انتشار : 25 مرداد 1399 13:42



» اخبار مرتبط:

  • راه اندازی واحد مددکاری کمیته امداد در سرفاریاب
  • ایجاد 372 فرصت شغلی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد
  • دومین جلسه هیئت اندیشه‌ورز کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • 28 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پرداخت ...
  • انتصاب جدید در کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام