مشروح اخبار


» اظهارات مهدی روشنفکر در خصوص دستمال کثیف/نوکر مردم گچساران و باشت هستیم /عهد بستم وارد مسائل حاشیه ای نشوم



راک نیوز/ نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در جمع خبرنگاران به ارتباط رسانه ها و دستمال کثیف پرداخت و با اشاره به این که به خاطر مردم عهد بسته ام وارد مسائل حاشیه ای نشوم بیان کرد: ما نوکر مردم گچساران و باشت هستیم هر موضوعی باشد پیگیری میکنم.

مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در نشست با اصحاب رسانه ضمن گرامی داشت هفته دولت و تسلیت ایام محرم گفت: رسانه ها هنگامی می توانند فعالیت داشته باشند و زنده باشند که مخاطب داشته باشند رسانه و خبرنگار الزامات و برنامه هایی برای اساس نامه دارد که ارتباط قوی حکم فرما باشد بایدها و نبایدهایی است فعال بودن جذبه داشتن و اعتماد مردم مهم است.

وی افزود: باید حواسمان باشد پیوند بین قدرت و ثروت زمینه ای را به وجود بیاورد که مخاطب ما بی اعتماد شود رسانه نباید آلوده باشد با دستمال کثیف نمی شود جای کثیف را تمیز کرد
رسانه باید منافع مردم را بر منافع اصحاب قدرت ترجیح دهد معامله با اصحاب قدرت باید در نگاه رسانه ها محکوم باشد، رسانه باید نقد کند و به چالش بکشاند این نقد با تخریب مسولان تفاوت دارد اما برخی جاها شاهد توهین هستیم.

روشنفکر تاکید کرد: حریم ها باید حفظ شود نباید هنجار شکنی باشد خطوط قرمز باید لحاظ شود شرایط جامعه باید دیده شود.

وی ادامه داد: من را نقد کنید و به چالش بکشید اما منصفانه باشد مردم تفاوت نقد و تخریب را تشخیص می دهند.

روشنفکر ادامه داد: مجلس یازدهم در این شرایط اقتصادی کارش را شروع کرده است با کسری شدید بودجه مواجه هستیم ۷۰ سال است به درآمدهای نفتی متکی هستیم متاسفانه اکنون کشور در این حوزه نیز کاهش درآمد داشته است.

وی افزود: کویید ۱۹ برای دنیا دردسری درست کرده است و ما با این شرایط تحریم مشکلات مان بسیار بیشتر است وقتی اقتصاد در این شرایط فعال نباشد دچار مشکلاتی هستیم، روز به روز بر آمار بیکاری افزوده می شود سفره فقرا کم رنگ تر است درآمد مردم جوابگوی خانواده هایشان نیست مطالبات مردم از مجلس هم زیاد است، ما نمی توانیم فراتر از قانون کارهایی را انجام دهیم من شرمنده موکلانم هستم این بیماری فاصله ای ایجاد کرده است؛ تهران بودم ریاست دانشگاه به من زنگ زد و گفت: دیدارهای مردمی و جلسات را تعطیل کنید مجلس همه دفاتر را بستند عرض کردم حیات و ممات من در ارتباط به مردم است طبیعت من اینگونه است من در ارتباط با مردم زنده ام.

روشنفکر بیان کرد: برای همه مخالفانم احترام ویژه ای قائل هستم اما مردم برای من حالت کمک نفس دارد و مرتب این ارتباط را داریم و خواهیم داشت اگر اکنون نمی توانیم مستمر در مناطق مختلف باشیم به دلیل این بیماری است که اجازه را از ما سلب کرده است ما شرمنده این مردم فهیم هستیم، قول می دهم تلاشم در این چند سال اصل و اساس کارم و محور کارم در رابطه با معیشت و اشتغال و این گونه مسائل باشد.

وی تاکید کرد: با خود عهد بستم برای این مردم وارد مسائل حاشیه ای نشوم با خود عهد بستم با این مردم روراست باشم انتظار دارم رساته ها هم از حواشی دوری کنند.

روشنفکر ادامه داد: این بیماری مزید بر علت شد تا جایی که بین من و دوستانم که مردم است فاصله ایجاد کرد، همین جا از علوم پزشکی، گروه های مردمی، گروه های جهادی، بسیج ، سپاه که در این مدت برای مبارزه با کرونا تلاش کردند تشکر میکنم.
این نماینده مجلس در ادامه گفت: برای جذب سرمایه گذار در استان تلاش میکنم برای کار در حوزه گردشگری تلاش میکنم بحث کشاورزی را دنبال میکنم.




تاریخ انتشار : 10 شهریور 1399 22:48



» اخبار مرتبط:

  • برگشت ریالی از اعتبارات مایه سرافکندگی مدیر دستگاه اجرایی است
  • دیدار نماینده مردم بویراحمد و دنا با مردم بخش سپیدار/تصاویر
  • نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس:صدای مجلس باید پژواک فریاد جامعه، خواست ...
  • نشست روشنفکر با محسن رضایی/ فساد و رانت‌خواری به غول هفت سری تبدیل شده است ...
  • نشست روشنفکر با مدیرعامل بانک رفاه کشور؛ از درخواست افزایش سهم تسهیلات اشتغ ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler