مشروح اخبار


» آموزش‌های فنی و حرفه‌ای راهکاری مناسب برای اشتغال پایدار



مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای راهکاری مناسب جهت ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان است.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، اشتغال‌زایی راهکار پایدار و کلید محرومیت‌زدایی در جامعه است، گفت: یکی از راهکارهای اساسی کمیته امداد جهت ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان،ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت‌آموزی است. 
وی با اشاره به اینکه آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و ایجاد بستر اشتغال، رویکرد موفقی است که به زندگی عزتمندانه خانواده‌های تحت حمایت منجر می‌شود، تصریح کرد: در این خصوص از ابتدای سال جاری تاکنون 368 نفر از مددجویان این نهاد بااعتبار 250 میلیون تومان از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در زمینه‌های مهارتی، پایدارسازی مشاغل و مقدماتی بهره‌مند شده‌اند. 
مبشری یادآور شد: 568 طرح اشتغال‌زایی بااعتبار 20 میلیارد تومان در سال جاری برای مددجویان اجراشده است. 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در خصوص به‌کارگیری مددجویان این نهاد از طریق مراکز کاریابی گفت: در سال جاری 110نفر از مددجویان از طریق مراکز کاریابی و کارفرماها مشغول به کارشده‌اند که در این خصوص 170 میلیون تومان هزینه شده است. 
مبشری با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های کمیته امداد تقویت روحیه خودباوری و ترویج فرهنگ کار و تلاش در بین مددجویان است، اظهار کرد: بر همین اساس آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به‌منظور مهارت‌آموزی مددجویان مستعد و فراهم نمودن زمینه فعالیت آن‌ها در حرفه‌های گوناگون، دستیابی به شغل و درآمد پایدار و مشارکت این افراد در چرخه تولید و اقتصاد کشور ارائه می‌شود که درنهایت موجب خودکفایی و استقلال اقتصادی آن‌ها خواهد شد.
انتهای پیام 



تاریخ انتشار : 15 شهریور 1399 18:46



» اخبار مرتبط:

  • پرداخت 20 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای 115 طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج
  • ایجاد 372 فرصت شغلی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد
  • در سال جاری محقق می شود؛ اختصاص 162 میلیارد تومان به اشتغال مددجویان کمیته ...
  • در سال جاری محقق شد؛ ایجاد 764 فرصت شغلی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام