مشروح اخبار


» نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دسته دوم فوتسال کشور ، چشم انتظار مساعدت مسولان



وی برای ادامه فعالیت و حضور قدرتمند تیم مارون در رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال کشور از استاندار ، نماینده مردم شهرستان در مجلس ، مدیرکل ورزش و جوانان ، فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه تقاضای مساعدت کرد

به گزارش راک نیوز از استان کهگیلویه و بویراحمد، تیم مارون کهگیلویه ، تنها نماینده استان در لیگ دسته دوم فوتسال کشور اوایل مهرماه به مصاف حریفان خود میرود .


علی کریمی پویا مدیرعامل تیم فوتسال مارون کهگیلویه گفت : سالهاست که این تیم ، متشکل از جوانان شهرستان در میادین مختلف استانی و کشوری حاضر شده و پیروزی های مختلفی را نیز به دست آورده است.

وی به مسابقات لیگ دسته فوتسال کشور اشاره کرد و افزود : لیگ دسته دوم فوتسال کشور در سال جاری از اوایل مهرماه آغار بکار خواهد کرد.


کریمی پویا ادامه داد : این لیگ با حضور ۱۲ تیم در دو گروه ۶ تیمی برگزار میشود که تیم مارون از پنجم مهرماه و در نخستین دیدار خود به در شهر میبد یزد از ساعت ۱۶ به مصاف تیم دلسوختگان اهل بیت قم میرود .


وی گفت : تیم مارون برای چهارمین دوره متوالی در لیگ دسته دوم فوتسال کشور حضور دارد .


مدیرعامل تیم فوتسال مارون کهگیلویه تصریح کرد : در مرحله اول لیگ، تیم مارون ۶ دیدار را با حریفان خود در شهر میبد یزد برگزار میکند که از هر گروه دو تیم به مرحله بعد این مسابقات راه می یابند.


وی برای ادامه فعالیت و حضور قدرتمند تیم مارون در رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال کشور از استاندار ، نماینده مردم شهرستان در مجلس ، مدیرکل ورزش و جوانان ، فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه تقاضای مساعدت کرد.




تاریخ انتشار : 16 شهریور 1399, 13:23



» اخبار مرتبط:

  • لیگ دسته دوم فوتسال کشور:مارون کهگیلویه حریفان خود را شناخت
  • بادا که به دریا برسد کوشش این رود... جمعه هم جریان با مارون کهگیلویه در مسیر لیگ دسته یک فوتسال
  • دیدار حساس و جذاب تیم فوتسال مارون کهگیلویه و صدرای شیراز +زمان و مکان
  • برد شیرین مارون کهگیلویه درمسابقات فوتسال لیگ دسته دوم کشور.
  • دیدار حساس و سرنوشت ساز مارون کهگیلویه و هامون سیستان زابل در مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم کشور +زمان و مکان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟