مشروح اخبار


» راه اندازی سامانه برخط ارتباطات مردمی نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی+تصاویر



دفتر ارتباطات مردمی نماینده کهگیلویه بزرگ در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از راه اندازی سامانه بر خط ارتباطات مردمی این نماینده مجلس خبر داد.

دفتر ارتباطات مردمی نماینده کهگیلویه بزرگ در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از راه اندازی سامانه بر خط ارتباطات مردمی این نماینده مجلس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز امکان ارسال درخواست های مردمی، ارائه پیشنهادات، انتقادات و طرح های عمومی به دفتر ارتباطات مردمی حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محمد موحد به صورت رسمی و سیستمی برای عموم مردم و مسئولان فعال می شود.
به گفته سید امیرعباس هاشمی مسئول دفتر و مشاور نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی به زودی امکان ارسال تمامی درخواست هایی که پیش تر بصورت تلفنی و مکتوب از حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محمد و دفاتر ارتباطات مردمی ایشان در تهران و شهرستان انجام می شد از طریق این سامانه بر خط و با امکان پیگیری و دریافت سیستمی پاسخ فراهم می باشد.
هاشمی در ادامه افزود:
پس از شرایط ویژه ای به دلیل شیوع ویروس کرونا بر کشور حاکم شد یکی از مهم ترین دغدغه های حجت الاسلام والمسلمین موحد امکان برقراری ارتباطات دوسویه با مردم شریف حوزه انتخابیه بود که بستری فراهم گردد تا علاوه بر بازدید ها و دیدارهای رو در رو و سرکشی از مناطق مختلف شهرستان های چهارگانه، شرایط ویژه ای برای استحکام روابط و دریافت نظرات و دیدگاه‌های مردم فراهم شده و مردم شریف شهرستان های کهگیلویه بزرگ بدون نیاز به مراجعات حضوری و تماس های تلفنی بتوانند مسائل و مشکلات خود را با ایشان در میان بگذارند.
مسئول دفتر و مشاور سید محمد موحد در پایان گفت:
این اطمینان خاطر را به مردم عزیز و شریف کهگیلویه بزرگ خواهیم داد که از طریق عضویت در این سامانه برخط می توانند بدون نیاز به کوچکترین تماس تلفنی و یا مراجعات حضوری و صرف هزینه های گزاف به تهران برای پیگیری مشکلات و ارائه طرح ها و برنامه های خود و به سادگی از طریق اتصال به اینترنت به وسیله تلفن همراه موارد مدنظر خود را با دفتر ارتباطات مردمی حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محمد موحد در میان گذاشته و از طریق همان سامانه در موعد مقتضی پاسخ لازم را دریافت نمایند.
این سامانه الکترونیکی در هفته جاری بر روی بستر پورتال اطلاع رسانی و ارتباطات مردمی حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محمد به نشانی
movahednet.ir
فعال و رونمایی خواهد شد.


راه اندازی سامانه برخط ارتباطات مردمی نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی+تصاویر

 

راه اندازی سامانه برخط ارتباطات مردمی نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی+تصاویر

 



تاریخ انتشار : 17 شهریور 1399 21:11



» اخبار مرتبط:

  • دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کهگیلویه بزرگ افتتاح می شود/جزئیات
  • حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ به ویروس کرو ...
  • پیام تبریک عضو شورای اسلامی شهر سوق به حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد
  • اولین واکنش رسمی به کوچ انتخاباتی موحد از کهگیلویه بزرگ به بهبهان
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه بیستم مردادماه از طریق سامانه سامد پ ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler