مشروح اخبار


» حاتم بخشی استاندار/منازل سازمانی به ساکنین آن‌ها واگذار شود



همان‌گونه که به فکر مسکن‌ مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر هستیم و در تکمیل آن‌ها حرص و جوش می‌خوریم باید برای تکمیل این واحدها در شهرهای کوچک نیز تلاش شود تا جلوی مهاجرت‌ها گرفته شود.

سید حسین صابری در نشست شورای مسکن این استان که با حضور مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسان برگزار شد، اظهار کرد: همان‌گونه که به فکر مسکن‌ مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر هستیم و در تکمیل آن‌ها حرص و جوش می‌خوریم باید برای تکمیل این واحدها در شهرهای کوچک نیز تلاش شود تا جلوی مهاجرت‌ها گرفته شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان این‌که اگر 10 درصد واحدهای مسکن مهر یک سایت نیز آماده بود باید اجازه بدهیم که در آن سکونت پیدا کنند، ابراز داشت: باید این واحدها حداکثر تا 15 آذر برای سکونت به مالکین آن‌ها واگذار شود.

صابری در ادامه با مخالفت بالا بردن اقساط پرداخت تسهیلات بانکی مسکن مهر در این استان عنوان کرد: دلیل مخالفت من این است که هر چه اقساط را بیشتر کنیم سود بانکی بیشتری به آن تعلق می‌گیرد و در آینده مشکلات زیادی را برای صاحبان واحدها به وجود می‌آورد.

این مسئول در ادامه به موضوع مهم دیگری نیز اشاره کرد مبنی بر این که باید منازل سازمانی در استان هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند و در ادامه افزود: این واحدها باید به مزایده گذاشته شوند ولی ساکنین آن‌ها در اولویت قرار دارند و افرادی که مشمول فرم سبز هستند می‌توانند حتی با دریافت وام خرید مسکن این منازل را در اختیار بگیرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به زمین‌هایی که در طول سالیان گذشته در محدوده شهرها توسط ادارات و دستگاه‌ها به کارکنان واگذار شده اشاره کرد و افزود: این زمین‌ها هر چه سریع‌تر رفع تصرف شده و به صاحبان آن‌ها که دارای فرم سبز بوده واحد مسکن ‌مهر واگذار شود. 

صابری در پایان در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که ممکن است در این استان برخی مسئولان دستگاه‌ها ساکنین منازل سازمانی را بیرون کرده و آن‌ها را برای واگذاری در اختیار افرادی خاص قرار دهند، گفت: تا من هستم اجازه نمی‌دهم چنین کار خلافی صورت بگیرد. 



تاریخ انتشار : 1 آذر 1391 11:47



» اخبار مرتبط:

  • خریدو فروش مسکن مهر آزاد است
  • خلع ید نظام مهندسی از مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد
  • انصراف 300 متقاضی در دهدشت/بی مهری با مسکن مهر
  • پرواز مستقیم گچساران به تهران /ظرف 15 روز آینده
  • مسکن مهر دهدشت 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler