مشروح اخبار


» فریاد موحد برای رفع محرومیتهای شهرستان های کهگیلویه در حضور معاون وزیر کشور



جلسه بررسی مشکلات حوزه شهری و شهرداری کهگیلویه بزرگ با حضور معاون عمرانی وزیر کشور برگزار شد

به گزارش راک نیوز ،در پی مشکلات عدیده حوزه شهری و شهرداری ها و تقاضای زیاد شهرداران و روسای شورای اسلامی شهر از حجت الاسلام موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی مبنی بر حل این مشکلات در همین راستا حجت الاسلام موحد نماینده مردم کهگیلویه از معاون عمرانی وزیر کشور تقاضای بازدید میدانی و حضور در شهرستان را داشت که دکتر جمالی این درخواست را پذیرفت و عصر دیروز وارد شهر لیکک و صبح امروز جلسه شهرداران و اعضای شورای شهر های چهارگانه شهرستان در فرمانداری کهگیلویه با حضور مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور, حجت الاسلام محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اداری شهرستان کهگیلویه در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علی رضا اتابک فرماندار کهگیلویه به برخی از مشکلات و کاستی ها در شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و از معاون وزیر خواست که توجه ویژه ای نسبت به شهرستان های چهار گانه داشته باشند
 
عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار نیز گفت: کهگیلویه بزرگ ۸ شهرداری دارد از جمله دهدشت، سوق، لنده، چرام ، سرفاریاب، قلعه ریسی، دیشموک و لیکک هستند.
 
فیلی گفت: این اولین بازدید معاون وزیر است و روز گذشته در شهرستان لیکک حضور داشته و مطالب و مشکلات مورد بررسی قرار می گیرد تا به آن ها ترتیب اثر داده شود.
 
 در این جلسه شهرداران شهرستان کهگیلویه به بیان مشکلات و خواسته های خود پرداختند و از جمال نژاد خواستند تا به آن ها ترتیب اثر دهند. 
فریاد موحد برای رفع محرومیتهای شهرستان های کهگیلویه
 
حجت الاسلام موحد نیز در این جلسه گفت: مردمی که امروز میزبان شما هستند بالاترین میزان حضور در جبهه را به نسبت جمعیت خود داشته و بالاترین آمار جانبار و رزمنده را دارند و پرونده آن ها شفاف و درخشان است، این مردم کمترین مشکل را برای نظام و بیشترین خدمات را برای نظام داشتند و یکی از استان هایی که در میادین دفاع از آرمان های نظام و انقلاب نشان دادند این مردم کهگیلویه و بویر احمد هستند.
 
وی بیان کرد: ورودی های شهر دهدشت را حتما ببینید و ببینید که با کدامین شهر ایران قابل مقایسه است, آن را با خوزستان و اصفهان مقایسه کنید، دهدشت که مرکز شهرستان های کهگیلویه است, شهر ارواح است. خروجی و ورودی دهدشت به چرام, ورودی و خروجی به بهبهان, و سایر ورودی ها و خروجی ها وخیابان های شهر را ببینید.
 
حجت الاسلام موحد تصریح کرد: ماشین آلات شهر دهدشت به چند سال قبل برمی گردد، فریاد میزنم و داد میزنم که مناطق ما دیده نشدند، آثار حضور شما در کهگیلویه مشهود باشد و مردم و شوراها اثر آن را ببینند, چاره اندیشی کنید و به داد این مردم و مجموعه برسید.
 
نماینده شهرستان ای کهگیلویه، بهمئی و چرام و لنده عنوان کرد: شهر دهدشت جمعیت بالایی دارد، ای کاش ما یک سال اصفهانی می شدیم، یکی از بدبختی های ما این است که ببینیم و ندیدم در یک جایی یک اصفهانی علیه اصفهانی دیگر صحبت کند اما ما در استانمان سیل شب نامه و بیانیه داریم و علاوه بر این ها به محرومیت و مشکلات ماتوجه کنید و مشکلات شهرهای این شهرستان ها را ببینید.
 
وی بیان کرد: باغ چشمه بلقیس ای کاش به یکی از استان های دیگر مربوط بود که باهزینه اندکی به چنان منطقه ای گردشگری تبدیل می شد که از قبل آن می شد بسیاری از مشکلات شهرستان چرام را حل کرد، مشکلات دهیاری ها نیز بسیار زیاد است.
 
نماینده شهرستان ای کهگیلویه، بهمئی و چرام و لنده بیان کرد: ماشین آلات شهرداری شهر سوق نیز فرسوده و اکنون وضعیت مناسبی ندارند, قلعه ریسی دیشموک, لنده و سرفاریاب را می توانید بروید ببینید و مشکلات آن ها را خودتان خواهید دید، برای رفع محرومیت و مظلومیت این مردم دست شما را می بوسم و امیدوارم مددی کرده و این شهرستان را مورد توجه قرار داده و نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشید.



تاریخ انتشار : 27 شهریور 1399 12:55



» اخبار مرتبط:

  • صحبت های پر از نقد موحد در حضور معاون وزیر کشور/دهدشت شهر ارواح است/ای کاش ...
  • گزارش تصویری از جلسه بررسی مشکلات حوزه شهری و شهرداری کهگیلویه بزرگ با حضور ...
  • حجت الاسلام موحد برای پیگیری مطالبات روستائیان حوزه انتخابیه به نهاد ریاست ...
  • دیدار نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با معاون وزیر کشور+عکس
  • منتخب مردم کهگیلویه بزرگ با معاون وزیر بهداشت دیدار کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler