مشروح اخبار


» ختم سئوال از احمدي نژاد



طرح سوال از رييس‌جمهور تا اينجا کار مثبتي بود، هم نشان‌دهنده احساس مسئوليت مجلس و هم آمادگي مسئولان دولتي براي پاسخگويي است اما ادامه اين کار آن چيزي است که دشمن مي‌خواهد. حضرت آيت‌الله خامنه‌اي تاکيد کردند: از نمايندگان محترم تقاضا مي‌کنيم از اينجا به بعد ادامه ندهند.ايشان در ادامه، به مساله غزه اشاره کردند و

جمعي از بسيجيان سراسر کشور صبح روز گذشته با رهبر معظم انقلاب اسلامي در حسينيه امام خميني (ره) ديدار کردند.
به گزارش ايسنا، رهبر معظم انقلاب در بخشي از بيانات خود در اين ديدار اظهار کردند: طرح سوال از رييس‌جمهور تا اينجا کار مثبتي بود، هم نشان‌دهنده احساس مسئوليت مجلس و هم آمادگي مسئولان دولتي براي پاسخگويي است اما ادامه اين کار آن چيزي است که دشمن مي‌خواهد. حضرت آيت‌الله خامنه‌اي تاکيد کردند: از نمايندگان محترم تقاضا مي‌کنيم از اينجا به بعد ادامه ندهند.ايشان در ادامه، به مساله غزه اشاره کردند و افزودند: رفتار کشورهاي اسلامي در قضيه غزه مناسب نبود. آنهايي که داعيه دنياي اسلام را دارند در اين مواقع بايد خود را نشان دهند.بر اساس اين گزارش، سردار سرلشکر محمدعلي جعفري فرمانده کل سپاه و سردار محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در ابتداي اين ديدار به ارائه گزارشي درباره بسيج پرداختند.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، صبح ديروز در جمع صدها نفر از فعالان طرح شجره طيبه «صالحين»، بسيج را از معجزات انقلاب اسلامي دانستند و با اشاره به نياز مستمر کشور،‌ملت،‌انقلاب و تاريخ به بسيج،‌ بر ارتقاي کيفي فعاليتهاي اين نهاد تأکيد کردند.ايشان همچنين جنايات و وحشي گريهاي رژيم صهيونيستي در حمله به مردم نوار غزه را، نشان دهنده سبعيت حيرت آور سردمداران اين رژيم خواندند و با اشاره به وقاحت مضاعف و نفرت آور امريکا، انگليس و فرانسه در حمايت از کشتار مردم غزه تأکيد کردند: کشورهاي اسلامي بخصوص دولتهاي عربي، با اصلاح رفتار خود در اين مسئله، ضمن کمک به مردم مظلوم اما شجاع و سرافراز نوار غزه، براي شکستن محاصره اين منطقه تلاش کنند و امت اسلام نيز به تأسي از مقاومت پيروز مردم غزه بداند که ايستادگي و استقامت، تنها راه نجات و غلبه بر دشمنان اسلام است.
حضرت آيت الله خامنه اي بخش مهمي از سخنانشان در اين ديدار را به حوادث هفته اخير نوار غزه اختصاص دادند و تأکيد کردند: وحشيگريهاي صهيونيستها در حمله به مردم بي گناه و غيرنظامي غزه، بايد وجدان دنياي اسلام را تکان دهد و حرکت عظيم ملتهاي مسلمان روح تازه اي پيدا کند.ايشان در تبيين ابعاد حرکت رژيم صهيونيستي در حمله به غزه افزودند: سبعيت شگفت آور سردمداران رژيم اشغالگر در حمله به غزه نشان داد اين عناصرِ کاملاً وحشي، هيچ بويي از انسانيت نبرده اند.



تاریخ انتشار : 2 آذر 1391 03:57



» اخبار مرتبط:

  • ورود فرمانده سپاه به ماجراي شعار مرگ برآمريکا
  • براي نخستين بار در تاريخ، تل آويو موشك باران شد؛
  • کساني که خود را صالح مي‌دانند در موقع لازم وارد عرصه شوند
  • بايد از سلامت انتخابات مراقبت شود
  • مشکلات و فشارها کوچکتر از اراده و آرمان‌هاي ملت ايران است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام