مشروح اخبار


» برگزاری مراسم شور عاطفه‌ها در دبستان دخترانه هاجر کهگیلویه و بویراحمد



مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان، مراسم نمادین شور عاطفه‌ها در دبستان دخترانه هاجر شهر یاسوج برگزار شد.

 به همت کمیته امداد منطقه دو یاسوج، مراسم شور عاطفه‌ها با حضور مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، رئیس آموزش‌وپرورش استان، رئیس شورای شهر یاسوج، رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج و جمعی از مسئولان در دبستان دخترانه هاجر یاسوج با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم، گفت: در سال‌های گذشته در آستانه سال تحصیلی، جشن عاطفه‌ها با همکاری صداوسیما، آموزش‌وپرورش، بسیج و سازمان دانش‌آموزی به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شد.
وی افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، جشن عاطفه‌ها به‌منظور تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت، با شعار ایران همدل-شور عاطفه‌ها، از ۲۲ شهریورماه آغازشده و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد.
مبشری با تأکید بر اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌های امسال به دلیل وضعیت جامعه، بیشتر به‌صورت الکترونیکی است، اظهار کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده جهت خرید لوازم ضروری ازجمله گوشی تلفن همراه و تبلت برای دانش آموزان نیازمند هزینه می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها، گفت: به ازاء هر اداره کمیته امداد در سطح استان یک پایگاه امدادی و یک پایگاه دانش‌آموزی برای جمع‌آوری کمک‌های مردم خیر و نیکوکار استان برپا می‌شود.
وی تعداد دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را بیش از 10 هزار نفر اعلام و تصریح کرد: از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در شور عاطفه‌ها یاریگر دانش آموزان نیازمند این نهاد باشند.
مبشری با اشاره به آمادگی دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری و همچنین پایگاه‌های این نهاد، برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، افزود: شماره‌گیری کد #۱۴* و همچنین #۰۷۴*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۰۳۸۹۴۱ و شماره‌حساب ۰۱۱۱۵۸۵۳۴۹۰۰۴ از مهم‌ترین درگاه‌های مشارکتی مردم خیر و نیکوکار برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در شور عاطفه‌های امسال است.
شایسته ذکر است در این مراسم، رئیس شورای شهر یاسوج مبلغ 20 میلیون تومان برای کمک به دانش آموزان نیازمند کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، اهداء کرد.



تاریخ انتشار : 2 مهر 1399 15:07



» اخبار مرتبط:

  • با مشارکت در شور عاطفه ها یاریگر دانش‌آموزان نیازمند باشیم
  • 10 هزار دانش‌آموز نیازمند کهگیلویه و بویراحمدی چشم‌انتظار یاری خیران هستند
  • آغاز شور عاطفه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد
  • در آستانه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها: توزیع 75هزار پاکت مخصوص جشن عاطفه‌ها در م ...
  • آمادگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن ع ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler