مشروح اخبار


» ریحانه پارسا چه راز پنهانی را می داند! + عکس



راک نیوز/  ریحانه پارسابا انتشار پستی جدید درصفحه اینستاگرامش با خوشحالی خبر از رازی جدید داد.

ریحانه پارسا با انتشار عکسی جدید در صفحه اینستاگرامش نوشت: " خوش باش که هر که راز داند"
 پدر ریحانه پارسا شغل آزاد دارد و مادرش خانه دار است، بچه اول خانواد و دو خواهر کوچک تر از خود دارد؛ خانوم ریحانه پارسا فعالیت حرفه ای خودرا از تئاتر و کارهای دانشجویی هنرستان سوره شروع کرد، می گوید این قدر بلند پرواز بودم که یک روزی می‌دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.

نحوه انتخاب ریحانه پارسا برای سریال پدر

برای نقش لیلا در سیدر حدود 250 نفر که حتی عده ای از انها بازیگران شناخته شده بودند تست دادند اما در نهایت من پذیرفته شدم و خیلی خوشحالم خدا روشکر توانایی های‌ من به چشم کارگردان و نویسنده آمد.




ریحانه پارسا چه راز پنهانی را می داند! + عکس

 

ریحانه پارسا چه راز پنهانی را می داند! + عکس

 


نحوه بازیگر شدن ریحانه پارسا

ریحانه پارسا می گوید که برای سریال پدر یک آگهی فراخوان برای تست بازیگری را دیده است و بعد از این که برای تست بازیگری به نزد آقای عنفا و توفیقی آمده مورد توجه انها قرار گرفته است و بعد از تست بازیگری از بین 300 نفری که در آنجا حضور داشتند توانسته نمره قبولی را کسب کنند و برای بازی در نقش لیلا در سریال پدر انتخاب شود.

 

ریحانه پارسا البته قبل از این مجموعه تجربه حرفه ای نداشته است اما در کلاس های‌ بازیگری زیادی شرکت کرده ودر دوران دانشجویی و مدارس کار تئاتر مدرسه را بر عهده داشته است همچنین زمانی که دانشجو بوده چندین کار در تئاتر رابا دوستانش کار نموده و علاقه زیادی به بازیگری دارد و مهارت اش را در مجموعه پدر نشان داده است.

 

هرچند که این مجموعه اولین کار حرفه ای در مقابل دوربین است اما توانسته با بهترین شکل ممکن دراین نقش بازی کنند و کارشناسان سینما و تلویزیون به نمره مثبت بدهند. لازم به ذکر است که نقش حامد را آقای سینا مهراد بازی کرده است.

ماجرای ازدواج و طلاق ریحانه پارسا

ریحانه پارسا  در قرنطنه کرونایی خبر ازدواجش با مهدی کوشکی کارگردان و بازیگر را رسانه ای کرد ولی حدود یک ماه پیش خبر جدایی اش را در صفحه اینستاگرامش داد و برای کوشکی آرزوی سلامتی کرد



تاریخ انتشار : 3 مهر 1399 14:00



» اخبار مرتبط:

  • سکوت مهدی کوشکی بعداز طلاق ریحانه پارسا شکست + عکس
  • تغییر چهره عجیب مهدی کوشکی بعد از طلاق ریحانه پارسا + عکس
  • ریحانه پارسا عجیب ترین پیام را درباره محمد رضا فروتن منتشر کرد + عکس
  • ریحانه پارسا عاشورایی شد / عکس تغییر استایل ریحانه پارسا بعد از جدایی از مه ...
  • طلاق ریحانه پارسا ومهدی کوشکی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler