مشروح اخبار


» مجلس یازدهم، پرکارترین مجلس بعد از پیروزی انقلاب



 نماینده مردم تهران با یادآوری فعالیت‌های مجلس یازدهم در ۱۲۶ روز گذشته، گفت: مجلس تمام وظایف تقنینی و نظارتی متناسب با شأن و وظیفه نمایندگی را انجام داده است البته ۴ ماه زمان کمی برای ارزیابی مجلس یازدهم است.
نماینده مردم تهران با یادآوری فعالیت‌های مجلس یازدهم در ۱۲۶ روز گذشته، گفت: مجلس تمام وظایف تقنینی و نظارتی متناسب با شأن و وظیفه نمایندگی را انجام داده است البته ۴ ماه زمان کمی برای ارزیابی مجلس یازدهم است.

به گزارش راک نیوز از استان کهگیلویه وبویراحمد "احمد نادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در توضیح فعالیت‌های مجدانه مجلس یازدهم، گفت: مجلس یازدهم بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری از انقلابی‌ترین مجالس بعد پیروزی انقلاب اسلامی است. مجلس با توجه به فعالیت‌هایی که طی چهار ماه یعنی 126 روز گذشته داشته، یکی از پرکارترین مجالس است.


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح و لوایح بسیاری در این مدت برسی شده است، نمایندگان سوالات خود را از وزرا پیگیری کردند. در مجموع وظایف تقنینی و نظارتی متناسب با شأن و وظایف نمایندگی انجام و دنبال شده است.


نادری تاکید کرد: 126 روز زمان کافی برای ارزیابی کامل از فعالیت‌های مجلس شورای اسلامی نیست. ما دو ماه نخست بعد از آغاز به کار مجلس یازدهم، پیگیر تشکیل کمیسیون‌های تخصصی بودیم. پس از آن نیز هر روز بحرانی برای مجلس در رسانه‌ها ایجاد کردند که از کانون‌های امنیتی داخلی و خارجی شکل می‌گیرد.


وی افزود: مجلس یازدهم از پرکارترین و موثرین مجالس بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.


این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در برنامه تلویزیونی تهران 20، گفت: نماینده‌ها با جدیت و قوت مسائل مردم را دنبال می‌کنند، طرح مسائلی پیرامون کم کاری مجلس یازدهم درست نیست زیرا همه نماینده‌ها در این مدت پر کار بودند./



تاریخ انتشار : 8 مهر 1399 19:01



» اخبار مرتبط:

  • جایگزین تاجگردون کی انتخاب می شود ؟ + توضیحات سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای ...
  • نماینده مردم کهگیلویه بزرگ خبر داد:فراکسیون روحانیت مجلس تشکیل شد
  • روحانیون مجلس یازدهم را بیشتر بشناسید+ سوابق
  • منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم دقایقی پیش بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت/جز ...
  • انصراف یک نماینده مجلس در روز اول تبلیغات مجلس شورای اسلامی + جزئیات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler