مشروح اخبار


» فرماندار ممسنی از گره گشایی برخی مشکلات در سفر استاندار فارس به شهرستان خبرداد



فرماندار ممسني گفته است :١٥مصوبه سفر استاندار فارس موجب گره گشايي از مشكلات خواهد شد .

به گزارش  راک نیوز وبه نقل از روابط عمومي فرمانداري ممسني داود ايوبي فرماندار گفت :در سفر دكتر رحيمي استاندار فارس و جمعي معاونين و مديران كل استاني ١٥مصوبه در شوراي اداري مصوب گرديد كه موجب گره گشايي از بعضي مشكلات شهروندان خواهد شد .
وي افزود :در سفر استاندار فارس ٤پروژه شامل احداث بخش دياليز بيمارستان ولي عصر و پايگاه اورژانس ١١٥ و پست تقويت برق نوراباد با اعتباري بالغ بر ٨٥ميليارد تومان كلنگ زني و ٧٥پروژه با اعتباري بالغ بر ٨٥ميليارد تومان افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت .
استاندار فارس 
در جلسه شورای اداری شهرستان ممسنی با اشاره به سبقه تاریخی و فرهنگی شهرستان ممسنی گفت: بهره گیری از استعداد های مختلف شهرستان ممسنی از جمله اهداف دولت تدبیر و امید به شمار می رود.
وی افزود: امروزه نخبگان زیادی از این منطقه در خدمت جامعه هستند و نیروی انسانی مستعدد این منطقه فعالیت های ارزشمندی دارند.
نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت نیروی انسانی و شرایط اقلیمی این منطقه خاطر نشان کرد: توسعه این منطقه با جذب سرمایه گذاری و فعال کردن این ظرفیت ها انجام می‌شود و شهرستان ممسنی در مسیر ارتباطی مناسبی قرار دارد.
استاندار فارس ایجاد نواحی جدید صنعتی و حل مشکلات واحدهای تولیدی را از دیگر راهکارها برای توسعه این شهرستان عنوان کرد و گفت: صنعت گردشگری و جاذبه های طبیعی این شهرستان نیازمند توجه بیشتری است و از این ظرفیت بهره برداری کامل نشده است.
رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اقتصاد زنجیره است که تاثیر پذیری از مسائل مختلفی دارد و به همین دلیل شرایط تحریم فشارهای زیادی به معیشت مردم وارد کرده است.
وی با بیان اینکه اهداف والای انقلاب همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار دارد تاکید کرد: اجرای طرح های مختلف عمرانی با وجود شرایط اقتصادی و تحریم ها با کندی مواجه شده اما همچنان تلاش ها برای رسیدن به اهداف ادامه دارد.
نماینده عالی دولت در استان فارس گفت:دولت تلاش کرده با همدلی و هماهنگی با سایر مسئولین خدمات خود را ارائه دهد و این شرایط با شیوع بیماری کرونا دچار تنگنا هایی شده است. 
وی تکمیل زیر ساخت های ارتباطی را از جمله اهداف دولت در شهرستان ممسنی عنوان کرد و اظهار داشت: اجرای طرح های مدنظر به در آمدهای کشور ارتباط دارد.
رحیمی با اشاره به نیاز مندی های مختلف این شهرستان گفت: گاز رسانی در 95 درصد از روستاهای این شهرستان تکمیل شده که فعالیت ارزشمندی محسوب می‌شود و ما همچنان در افزایش سرانه ورزشی این شهرستان نیز گام های موفقی داشته ایم. 
فرماندار ممسني نيز در شوراي اداري شهرستان گفت :طرح مثلث توسعه باعث وحدت و همدلي همه جانبه بين اركان خدمتگزاري وشوراي تامين و اداري در شهرستان شده است .
وي افزود :در حالي كه شهرستان ممسني قريب ٥درصد وسعت و٢/٥درصد جمعيت استان را در خود جاي داده ولي ١/٣٨درصد واحدهاي صنعتي استان در اين شهرستان قرار گرفته است .
رييس كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد شهرستان ممسني اضافه نمود :در حالي كه شهرستان در بخش هاي مختلف كشاورزي رتبه هاي ١تا٦استان را دارد و قريب ٤٥درصد مردم در بخش كشاورزي شاغلند واي كمتر از ٢درصد صنايع كشاورزي استان در اين شهرستان قرار گرفته كه از اين حيث رتبه ٢٠را در بين شهرستانهاي استان دارد .
ايوبي گفت :در دوسال گذشته از ٢٨واحد توليدي تعطيل شده شهرك صنعتي تا كنون ١٠واحد به چرخه توليد برگشته و تلاش مي شود تا پايان سال اين رقم به ١٥واحد افزايش يابد .
وي با اشاره به نقش برجسته تشكل هاي توسعه انساني فرزندان شهرستان اظهارداشت :با عنايت دولت شهرستان به كانون توسعه انساني در استان و مور مبدل شده و امروز فرزندان نخبه اين شهرستان در كسوت مختلف در حالي خدمت به شهروندان هستند .
فرماندار ممسني در پايان گزارش خود اظهار داشت :اقدامات و خدمات دولت در اين شهرستان برجسته بوده ولي پراكندگي و عمق محروميت هم چنان مانعي براي ارايه خدمات شايسته به مردم اصيل و نجيب شهرستان شده است .
گفتنی است در این جلسه امام جمعه و نماينده مردم در شهرستان مطالبات و درخواست هاي خود را بيان كردند



تاریخ انتشار : 24 مهر 1399 21:40



» اخبار مرتبط:

  • تصویب ۳طرح سرمایه گذاری ممسنی در شورای برنامه ریزی استان فارس
  • بهره برداری از چندین طرح فرهنگی، اقتصادی در ممسنی
  • بررسی مشكلات واحدهاي توليدي شهرك صنعتي ممسني
  • راه اندازي درمانگاه واكسيناسيون طيور
  • كارگروه اشتغال وتوسعه بخش كشاورزي ممسني تشكيل جلسه داد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler