مشروح اخبار


» بی توجهی مسئولان راهداری به محور دهدشت -راک



درحالیکه در شبکه های اجتماعی و رسانه ها از فعالیت شبانه روزی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان گزارش های زیادی منتشر می شود اما بی تفاوتی نسبت به برخی راه های مواصلاتی سوال برانگیزاست.

به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد؛ محور ارتباطی دهدشت به راک که بطول 12 کیلومتر می باشد بیش از نیمی از این مسیر با محور جاده ملی پاتاوه به دهدشت (اصفهان به بندرماهشهر) مشترک بوده وتنها کمتر از 6 کیلومتر از این محور تا دهستان راک مجزا بوده که محور ارتباطی روستا های راک، کوه راک،کلاتک،درب میاب با دهدشت را در برمی گیرد.

اما همین محور حدودا 6 کیلومتری که بیخ گوش  مدیر مرکز شهرستان واقع شده است و مدیرکل راهداری بقولی مثل کف دست این جاده را بلد است ولی  با اینکه مدت مدیدی است بسیاری از مالکان اراضی حاشیه جاده داوطلبانه برای عریض نمودن جاده اعلام آمادگی کردند اما نه تنها در این زمینه اقدامی صورت نگرفته است بلکه نسبت به رفع چاله چوله های ایجاد شده در آسفالت نیز تاکنون هیچگونه اقدام تعمیری از سوی راهداری شهرستان و استان صورت نگرفته است.
بنابراین گزارش، درحالیکه مرتبا از مدیرکل راهداری تصاویری درحال فعالیت و پویایی مجموعه خود از دورترین نقاط استان تا محور های مواصلاتی اصلی در رسانه ها بازنشر می گرددسوال اساسی این است که علت بی مهری  وشاید قهرمسئولان راهداری نسبت به رفع معایب این جاده چیست ؟
سوالی که اگر مسئولان راهداریدر شهرستان واستان به آن پاسخ ندهند معاونت عمرانی استاندار و نماینده مجلس صراحتا باید در این زمینه مطالبه گری و پاسخگو باشند.



تاریخ انتشار : 29 مهر 1399, 20:17



» اخبار مرتبط:

  • درپی بارش برف رخ داد: قطع ارتباط زمینی 180 روستا در کهگیلویه وبویراحمد
  • انسداد محور یاسوج -دهدشت تکذیب شد
  • حذف ۱۱۰ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی استان کهگیلویه وبویراحمد
  • محور گچساران - باشت پرترددترین جاده استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • مدیرکل راهدای و حمل ونقل جاده ای استان کهگیلویه وبویراحمد :محور دهدشت به یاسوج مسدود شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟