مشروح اخبار


» امام جمعه جدید شهر پاتاوه منصوب شد+حکم



با حکم رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور حجت الاسلام «سید رحمت الله سیادت» به عنوان امام جمعه جدید شهر پاتاوه منصوب شد.

به گزارش راک نیوز ،آئین معارفه امام جمعه جدید شهر پاتاوه صبح امروز (8 آبان) با حضور آیت الله «سید نصیر حسینی»، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، فرماندار شهرستان دنا، فرمانده ناحیه مقاومت این شهرستان، بخشدار پاتاوه و جمعی از مسئولان شهرستان در یاسوج برگزار شد.


حسینی» صبح امروز (8 آبان) در آئین معارفه امام جمعه جدید شهر پاتاوه و تجلیل از امام جمعه سابق، جایگاه نماز جمعه را در فرهنگ اسلامی مهم دانست و اظهار کرد: این جایگاه در حکومت های اسلامی یک مرکز مهمی بوده که حاکمان در طول تاریخ تلاش داشتند تا این جایگاه را داشته باشند و بتوانند سخنان مورد نیاز را با مردم در میان بگذارند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه به برکت تحقق نظام جمهوری اسلامی نماز جمعه در کشور رونق گرفت، گفت: قبل از انقلاب نماز جمعه و اجتماعات دینی توسط طاغوت سرنگون شد و آنها به دنبال رویش اجتماعات دینی و نابودی شعائر دینی نبودند.
 
وی خاطرنشان کرد: به برکت نظام دینی، این سنت نبوی و فریضه الهی اقامه شد و شاهد برکت های آن در سطح جامعه و کشور هستیم.
 
آیت الله حسینی با بیان اینکه نماز جمعه اجتماع بزرگ سیاسی و معنوی است، یادآور شد: با توجه به دشمن شکنی جایگاه نماز جمعه، دشمنان به دنبال ضربه زدن به این جایگاه هستند و از آن می ترسند.
 
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حدود 900 نقطه در کشور هم دل و هم صدا و در یک سنگر با شعار معنوی در مقابل دشمنان نظام اسلام و ملت ایستاده اند، گفت: دشمن در تلاش برای ایجاد تبلیغ علیه اسلام و نظام ما بوده و همه ما برای تقویت این سنگر تلاش کنیم.
 
وی از فرماندار و مسئولان شهرستان دنا خواست برای تقویت نماز جمعه تلاش کنند و ادامه داد: تقویت جایگاه نماز جمعه تقویت نظام و کشور است و کمک کار ملت و مسئولان خواهد بود.
 
آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: نماز جمعه باید ندای وحدت، انسجام و تعامل باشد و ضمن بیان مشکلات و دغدغه های مردم، باعث دلگرمی مسئولان شود، سیاست های کلی نظام و منویات مقام معظم رهبری را بیان و کمک کار مسئولان باشد.
 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حجت الاسلام سیادت تجربه های خوبی دارد و مایه برکت در پاتاوه خواهد بود، گفت: امام جمعه می تواند با تجربه و دلسوزی که دارد در کنار مسئولان، مشکلات مردم را مرتفع و باعث انسجام و وحدت و مایه آرامش مردم منطقه باشد.

 
در این آئین با حکم حجت الاسلام «محمد جواد حاج علی اکبری»، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور حجت الاسلام «سید رحمت الله سیادت» به عنوان امام جمعه جدید شهر پاتاوه منصوب شد.

امام جمعه جدید شهر پاتاوه منصوب شد+حکم

 

امام جمعه جدید شهر پاتاوه منصوب شد+حکم

 

امام جمعه جدید شهر پاتاوه منصوب شد+حکم

 

امام جمعه جدید شهر پاتاوه منصوب شد+حکم

 



تاریخ انتشار : 8 آبان 1399 12:59



» اخبار مرتبط:

  • امام جمعه جدید چیتاب منصوب شد
  • امام جمعه شهر دهدشت منصوب شد+جزئیات
  • آخرین خطبه خطیب مهربان با مردم یاسوج / خداحافظی بعداز ۲۶سال
  • تغییر ائمه جمعه دیلم و امام حسن /گزینه های جایگزین
  • انتصاب اولین بخشدار همسو دولت تدبیر و امید در پاتاوه دنا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler