مشروح اخبار


» بیانیه مجمع علوی بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در مورد توهین رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)



دولت فرانسه از ترس و وحشتی که از افزایش شتاب گسترش اسلام دارد به هر بهانه‌ی غیر مطلوبی سعی در گسترش فرایند شیطانی اسلام‌‌ستیزی دارد که این تلاش ها چیزی جز رسوا کردن خود و دولت خود را به همراه نخواهد داشت.

مجمع علوی بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در مورد توهین رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) بیانیه ای صادر کرد.


به گزارش راک نیوز متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
اقدام دولت فرانسه در حمایت از اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) ، باطن شیطانی و جریان غیرانسانی این دولت را به دنیا ثابت کرد.
دولت فرانسه از ترس و وحشتی که از افزایش شتاب گسترش اسلام دارد به هر بهانه‌ی غیر مطلوبی سعی در گسترش فرایند شیطانی اسلام‌‌ستیزی دارد که این تلاش ها چیزی جز رسوا کردن خود و دولت خود را به همراه نخواهد داشت.
از صدراسلام تا کنون پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت(ع) دشمنان حیله گر و مکار خود را داشته اند،منتها چیزی که بین این دشمنی ها مشترک است استفاده مداوم از شیوه تمسخر است که با این شیوه فقط ناتوانی و حقارت خود رو نشان میدهند.
‏کدام قانون و کدام تفکر به غیر از تفکر به اصطلاح مدرنیته غرب، از اهانت به مقدسات و پیامبر جمعیت بیش از یک میلیارد مسلمانان در جهان را آزادی بیان میداند و از این اقدام ناشایست تمجید میکند؟ اما همان تفکر انتقاد نخست وزیر کشور ترکیه در نکوهش رفتار نژادپرستانه از امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه را بر نمی تابد و کار را به احضار و تهدید به اخراج سفارت نیز می کشاند؟
چرا اندیشمندان، اساتید و کسانیکه در صدد راستی آزمایی هلوکاست هستند از مشاغل خود اخراج و یا روانه زندان می شوند اما توهین به عقاید، مقدسات و ارزش های میلیارد ها انسان آزادی بیان تعبیر می شود؟
مسلما این اقدام توطئه ای از سوی استبکار جهانی و دولتمردان فرانسه است و حمایت کنندگان از این اقدام نابخشودنی با نقاب آزادی قصد جریحه دار کردن احساسات مسلمانان فرانسه و جهان، در راستای ترویج خشونت و دشمنی بین ادیان الهی و مخدوش کردن چهره اسلام ناب محمدی را دارند.
 همان هایی که امروزه دنیا با نشان مؤسسین داعش در سوریه و ترور بزدلانه سردار بزرگ اسلام در فرودگاه بغداد می شناسد، برای پوشش حقارت خود اقدام به توهین به ساحت مقدس شریف ترین انسان ها در عالم هستی می کند، اما به حول و قوه الهی این اقدام نیز موجب اتحاد و انسجام روزافزون مسلمانان جهان و بیداری آحاد مردم خواهد شد.
ما دانش آموزان بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد این اقدام وقیهانه دولتمردان فرانسه را در حمایت از توهین به ارزشمندترین و والاترین مخلوق بشر را محکوم میکنیم و همچنین از مسلمانان جهان خواستار این هستیم،که ضمن حفظ اتحاد و آگاهی، طراحان این توطئه‌های ضد اسلامی را ناکام گذارند‌.
مجمع علوی بسیج دانش آموزای استان کهگیلویه و بویراحمد



تاریخ انتشار : 8 آبان 1399 13:47



» اخبار مرتبط:

  • فعالین رسانه کهگیلویه و بویراحمد اقدام موهن نشریه فرانسوی را محکوم کردند
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت اه ...
  • جامعه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه ای هتک حرمت به ساحت مقد ...
  • مهمان‌پرست انتشار فیلم اهانت‌آمیز به ساحت پیامبر (ص) را محکوم کرد
  • راهپيمايي در اعتراض به توهين به مقدسات در ياسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام