مشروح اخبار


» تقدیر دبیر حزب موتلفه گچساران از دادستان



عزیزاله رحمانی اصل دبیر حزب موتلفه شهرستان گچساران با صدور پیامی از امیرحمزه بازیار دادستان سابق گچساران تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش راک نیوز، در پیام رحمانی اصل آمده است:
لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
برادر ارجمند جناب آقای امیرحمزه بازیار
خدمات ارزنده و شایسته جنابعالی در جایگاه دادستان شهرستان گچساران ما را برآن داشت تا مراتب کمال تشکر و قدردانی خویش را به پاس سالها خدمات ارزنده و ماندگار حضرتعالی به عنوان مدعی العموم انقلابی و مردمی اعلام داریم.
دبیر حزب موتلفه گچساران در این پیام افزود: عملکرد مثبت حضرتعالی در حل معضلات ، ناهنجاری های اجتماعی و چالشهایی نظیر نزاع های دسته جمعی میان طوایف که سالیان سال پنجه بر چهره زیبای فرهنگ این شهرستان انداخته بود قابل ستایش است. بی شک برقراری امنیت و مهمتر از آن اعطای داشتن احساس امنیت به شهروندان در سالیان اخیر مرهون عملکرد و زحمات بی شائبه حضرتعالی در کنار سایر متولیان امر بوده است و مطمئنا قاطعیت در برخورد با پرونده های زمین خواری و دست اندازی به اراضی منابع ملی و مبارزه با رانت و جلوگیری از حیف و میل شدن بیت المال، در کنار تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی شبانه روزی به مشکلات مردم که همواره رضایت آنها را در پی داشته است، کارنامه ای مملو از موفقیت و شایستگی را بین افکار عمومی رقم زده است و محبوبیت و مقبولیتی که نزد مردم کسب نموده اید، خود بهترین گواه و مهر تاییدی بر عملکرد ارزشی شما خواهد بود.
در بخش پایانی پیام دبیر حزب موتلفه گچساران آمده است: حال که توفیق خدمت در جایگاهی مهم و حساس تر نصیبتان گردیده است، ضمن آرزوی موفقیت در عرصه پیش رو از ایزد منان سربلندی و موفقیت روزافزون حضرتعالی و سایر خدمتگزاران صدیق جمهوری اسلامی را مسئلت مینماییم.



تاریخ انتشار : 8 آبان 1399 14:41



» اخبار مرتبط:

  • تقدیر و تشکر مجموعه فرهنگی ورزشی مارون کهگیلویه از زحمات سید فرزاد نجات نیا
  • پیام تبریک مدیر عامل شرکت پخش فراورده های نفتی استان کهگیلویه وبویراحمد به ...
  • پیام تبریک مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران در پی کسب رتبه برتر ...
  • تقدیر و تشکر معاون گردشگری کشور از عملکرد اداره ی میراث فرهنگی شهرستان کهگ ...
  • پیام تبریک مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام