مشروح اخبار


» اعمال محدودیت‌های تردد خودروهای شخصی در ۲۵ مرکز استان از ظهر فردا+اسامی



با ابلاغ وزارت کشور، از فردا ظهر محدودیت رفت و آمد در ۲۵ مرکز استان‌ اعمال می‌شود.


به گزارش راک نیوز از استان کهگیلویه وبویراحمد، نشست کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا عصر روز یکشنبه ۱۱ آبان ماه، به ریاست حسین ذوالفقاری معاون وزیر کشور و دبیر این کمیته برگزار شد.

در این نشست با اشاره به شیوع فزاینده ویروس کرونا در کشور در هفته های اخیر و مصوبه ابلاغی از سوی از سوی ستاد ملی کرونا در خصوص اعمال محدودیت در شهرهای با وضعیت قرمز، درخصوص اعمال محدودیت تردد در روزهای آینده بررسی و تصمیم گیری شد.

در این نشست، مقرر گردید در ۲۵ شهر مرکز استان که وضعیت قرمز داشته و پیش از این محدودیتهایی از سوی ستاد ملی کرونا در این شهرها اعمال شده است، خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای غیربومی ممنوع باشد. این محدودیتها شامل موارد ضروری، کالاهای مایحتاج مردم و موارد اضطراری نمی شود.

همچنین مقرر شد مجموعه استان تهران و البرز به صورت یکپارچه شامل این محدودیت تردد واقع شود.

براساس مصوبه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا، از ۱۲ ظهر فردا دوشنبه ۱۲ آبان ماه این محدودیتها در مبادی ورودی و خروجی شهرهای مراکز استان و مجموعه استان تهران و البرز اعمال خواهد شد.

همچنین محدودیتها تا ۱۲ شب روز جمعه ۱۶ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ در صورت عدم توجه به محدودیت تردد و اخطار پلیس، متخلفین ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد. 
این کمیته همچنین تاکید کرد؛ ستادهای استانی مدیریت بیماری کرونا با مسئولیت استانداران باید به فوریت ضمن هماهنگی حوزه های مختلف در راستای اعمال محدودیتها نسبت به اطلاع رسانی کافی و به موقع اقدام کنند. همچنین کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی کرونا بایستی نسبت به اطلاع رسانی و اقناع موضوع در افکارعمومی اقدام کند.
لازم به ذکر است؛ مصوبات امروز کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا در قالب اطلاعیه منتشر و اطلاع رسانی خواهد شد.

برای مشاهده کیفیت اصلی تصویر روی آن دوبار کلیک کنید.

اعمال محدودیت‌های تردد خودروهای شخصی در ۲۵ مرکز استان از ظهر فردا+اسامی

 



تاریخ انتشار : 11 آبان 1399 18:21



» اخبار مرتبط:

  • لیست شهرستان‌های بحرانی کرونا اعلام شد/یکی از شهرستان های کهگیلویه و بویراح ...
  • دستور رئیس جمهور برای دستورالعمل‌های مرتبط با ایام سوگواری ماه محرم
  • فارس یک هفته دیگر در کمای کرونا
  • فارس یک هفته دیگر در کمای کرونا
  • بازگشت محدودیت های کرونایی به گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler