مشروح اخبار


» تلاش ها موحد و استاندار به ثمر نشست: بنیاد علوی در دیشموک مستقر شد/آغازی بر محرومیت زدایی در بام کهگیلویه



فتاح قول مساعد اعزام کارشناسان آن بنیاد برای بررسی ظرفیتهای این بخشها را داد و برای محرومیت زدایی از مناطق مذکور دستورات لازم را صادر نمود

به گزارش راک نیوز از استان کهگیلویه و بویراحمد، طی حکمی از سوی محسن منصوری مدیرعامل بنیاد علوی، اسفندیار مختاری به عنوان مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در بخش دیشموک منصوب شد.




مختاری از جوانان پرتلاش و انقلابی که سوابق زیادی از جمله فرمانده سپاه لنده ،جانشین سپاه باشت و .. را در کارنامه دارد.



مراسم تودیع و معارفه امروز چهارشنبه 14 آبانماه بعد از نماز مغرب و عشاء در شهر دیشموک با حضور سید فرهاد قادریان معاون طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی کشور و مسولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.



با مستقر شدن بنیاد علوی در بخش دیشموک کمک شایانی برای محرومیت زدایی به این بخش خواهد شد.


برای مستقر شدن نهاد آبادانی و پیشرفت تلاش های زیادی از سوی استاندار محترم و حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی انجام شد که خداروشکر این تلاش ها مثمر ثمر واقع شد و این نهاد رسما کار خود را آغاز کرد.



حجت الاسلام موحد در دیدار مرداد ماه امسال با دکتر فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به مشکلات و محرومیت های بخشهای دیشموک و قلعه رئیسی خواستار برطرف نمودن و کاهش محرومیت این مناطق از همه ظرفیت های بنیاد استفاده نماید.  



دکتر فتاح در آن دیدار قول مساعد اعزام کارشناسان آن بنیاد برای بررسی ظرفیتهای این بخشها را داد و برای محرومیت زدایی از مناطق مذکور دستورات لازم را صادر نمود.



رئیس بنیاد مستضعفان در کمترین زمان منصوری مدیر عامل بنیاد علوی کشور و جمعی از کارشناسان بنیاد را به شهر دیشموک فرستادند که پس از بررسی ها این وعده و قول داده شده از سوی دکتر فتاح برای محرومیت زدایی بخش دیشموک عملی شد.


تلاش ها موحد و استاندار به ثمر نشست:  بنیاد علوی در دیشموک مستقر شد/آغازی بر محرومیت زدایی در بام کهگیلویه

 



تاریخ انتشار : 14 آبان 1399 15:20



» اخبار مرتبط:

  • دیدار نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با رئیس بنیاد مستضعفان کشور +عکس
  • ۲۰ شرکت دیگر در راه بورس
  • لنده دومین شهرستان پایلوت محرومیت زدایی توسط بنیاد مستضعفان در کشور
  • اجرای طرح توسعه در لنده شبیه مدل توسعه‌ای قلعه گنج کرمان/تفاهم‌نامه با بنیا ...
  • استاندار در دیدار رئیس بنیاد مستضعفان پیگیر طرح پایلوت اقتصادی شهرستان لنده ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler