مشروح اخبار


» سومین جشنواره نیرو و رسانه تمدید شد



جشنواره ملی نیرو و رسانه (نور) که برای سومین دوره از سوی روابط عمومی وزارت نیرو برگزار می‌شود، به دلیل استقبال خبرنگاران و رسانه‌ها برای ارسال آثار علاقه‌مندان تا 20 آذرماه تمدید شد.

،طبق اعلام دبیرخانه سومین جشنواره ملی نیرو و رسانه (نور)، این دوره از جشنواره با شعار محوری "رسانه و ارزش آب و انرژی" برای خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در زمینه نیرو و غیره توسط وزارت نیرو برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

این دوره از جشنواره با هدف "اطلاع‌رساني و آگاهي بخشي درباره ارزش ذاتی، اجتماعی و اقتصادی آب و انرژی"، "مشارکت رسانه و شبکه‌هاي اجتماعي در موضوع ارزش دادن به آب و انرژی به عنوان یک منبع مشترک و ارزشمند" و "بررسي سیر تاریخی و الگوهای فرهنگی و اجتماعی مرتبط با ارزش آب و انرژی در ایران" برگزار خواهد شد.
در فراخوان این جشنواره محورهای "مفهوم ارزش و ارتباط این مفهوم با حوزه‌های مختلف آب و انرژی"، "آب و کشاورزی"، "هم‌بست آب و انرژی و پایدارسازی منابع"، " تجربیات موفق در حوزه‌های مرتبط با مدیریت مصرف و کاهش تلفات آب و انرژی"، "توانمندی‌ها و ابتکارات بخش‌های غیردولتی و مردم‌نهاد در حوزه‌ ارزش آب و انرژی" و "ارزش دادن به آب و انرژی؛ آمايش سرزمين و توسعه پایدار" مورد توجه قرار گرفته است.
"مديريت تأمين و مصرف آب، غذا و انرژي در شرايط تحریم" و "ارزش آب و انرژی و تغییر سبک زندگی و مصرف"، "تجربه‌های بین‌المللی در بخش ارزش آب و انرژی"، "تحلیل نگرش‌های مدیریت سنتی منابع آب و انرژی"، "بازار رقابتی آب و انرژی و شرایط ایجاد این بازار در کشور"، "ارزش آب و انرژی و مدیریت تقاضا" و "نقش آب و انرژی در جهش تولید و رونق اقتصادی" از دیگر محورهای این جشنواره است.
بر این اساس، آثار ارسال شده در رشته‌های "تیتر"، "گزارش"، "مصاحبه"، "طرح، اینفوگرافی"، "طنز و کاریکاتور"، "سرمقاله و یادداشت"، "مقاله"، "عکس و گرافیک و صفحه آرایی و موشن گرافی"، "ويدئو (ويدئو ژورنال، اسلايد شو)"، "فتو تيتر" در سومین جشنواره نیرو و رسانه (نور) مورد داوری قرار خواهد گرفت.
علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره ملی می‌توانند آثار خود را که از اول فروردين ماه تا 31 مهرماه امسال در يكي از رسانه‌هاي رسمي، مكتوب، ديداري و شنيداري منتشر شده تا 20 آذرماه از طریق صفحه اختصاصی جشنواره در تارنمای پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو به نشانی https://paven.ir ارسال کنند.
@niroonline



تاریخ انتشار : 2 آذر 1399 17:23



» اخبار مرتبط:

  • فراخوان سومین جشنواره نیرو و رسانه  با شعار محوری "رسانه و ارزش آب و انرژی ...
  • فرهنگ سازی مصرف بهینه آب و برق در جامعه نیازی ضروری است
  • خبرنگار تسنیم کهگیلویه و بویراحمد حائز رتبه دوم جشنواره رسانه ای ابوذر شد.
  • معاون وزیر چند ساعت پس از تودیع؛ ابقا شد !
  • موفقیت کارمند شرکت گاز یاسوج در جشنواره مطالعات انرژی وزارت نفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler