مشروح اخبار


» با مشارکت کمیته امداد و سپاه فتح استان؛ 715 مورد جهیزیه به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اهداء می‌شود



مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته بسیج 715 مورد جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد با مشارکت این نهاد و سپاه فتح استان اهداء می‌شود.

 به مناسبت هفته بسیج، نشست تعاملاتی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و سپاه فتح استان با حضور مدیرکل کمیته امداد، فرمانده سپاه فتح و تعدادی از معاونان هر دو نهاد، به‌منظور بررسی راهکارهای تعاملاتی درخصوص خدمتگزاری بیشتر به مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر در محل اردوگاه فرهنگی کمیته امداد، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برگزار شد.
قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: همه ما در هرجایی و هر مسئولیتی که هستیم باید باروحیه بسیجی خدمت کنیم.
وی ضمن تقدیر از مشارکت سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با کمیته امداد در زمینه محرومیت‌زدایی در استان، گفت: به مناسبت هفته بسیج و با مشارکت کمیته امداد و سپاه فتح استان 715 مورد جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت در این هفته اهداء می‌شود.
مبشری کمک در زمینه احداث مسکن محرومان، اهداء جهیزیه و مشارکت در طرح رزمایش ایران همدل را ازجمله موارد مشارکت سپاه فتح با کمیته امداد عنوان و بیان کرد: امید است که در زمینه تهیه 600 مورد جهیزیه برای نیازمندان تحت حمایت مشارکت لازم انجام شود.
سردار حمید خرم‌دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تبریک هفته بسیج، به‌ضرورت تداوم اقدامات مشترک همه دستگاه‌ها جهت رفع و ریشه‌کنی فقر در استان اشاره کرد.
وی اظهار کرد: هدف اصلی در تعاملات رفع نیاز، محرومان و جلب رضایت آنان به‌عنوان ولی‌نعمتان نظام است.
سردار خرم‌دل تصریح کرد: در روند خدمت‌رسانی به جامعه نیازمندان از ظرفیت مددجو و بستگان نیز به نفع خود مددجو بهره برد و روحیه کار و تلاش را در آنان تقویت کرد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پایان آمادگی سپاه را جهت همکاری و مشارکت بیشتر در زمینه اهدای جهیزیه، احداث و تعمیر مسکن و همچنین اشتغال‌زایی برای نیازمندان را با نهادهای حمایتی ازجمله کمیته امداد اعلام کرد.
انتهای پیام



تاریخ انتشار : 3 آذر 1399 16:24



» اخبار مرتبط:

  •  تقدیر کمیته امداد از فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • با مشارکت خیریه وفاق سبز علوی؛ 7 مورد جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امدا ...
  • مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمدخبر داد: بهره برداری از 35 واحد مسکن ...
  • کمک 35 میلیارد تومانی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها به نیازمندان کمیته امداد
  • 28 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پرداخت ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler