مشروح اخبار


» اعلام آماده‌باش برای 25 گروه عملیاتی توزیع برق در کهگیلویه و بویراحمد



مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اعلام آماده باش برای 25 گروه عملیاتی و اتفاقاتی این شرکت در بارش‌های امسال خبر داد.


"داود راهزادی" در نشست با معاونت‌های فنی و بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح وظایف این گروه‌ها، اظهار داشت:‌ 25 گروه عملیاتی و اتفاقاتی به تعداد 120 نیروی انسانی در نواحی 9 گانه این استان آماده خدمات‌رسانی مناسب به مشترکان برق هستند.

وی گفت: وظیفه ذاتی شرکت توزیع نیروی برق تامین برق پایدار در تمامی شرایط جوی بوده و ما نیز وظیفه می‌دانیم در هر شرایطی با تمام توان، این وظیفه ذاتی و اداری خود را به‌نحو مطلوبی به سرانجام برسانیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح وضعیت جغرافیایی این استان، خاطرنشان کرد: حدود 90 درصد مساحت استان پوشیده از مرتع، جنگل و کوهستانی بوده که کار خدمات رسانی در حوزه برق را نسبت به سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان دوچندان نموده است.

راهزادی افزود: از مجموع 265 هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد، حدود 50 درصد آن در مناطق سخت‌گذر کوهستانی با فیدرهای بسیار طولانی بوده که در صورت خاموشی و تا زمان مشخص دلیل آن خاموشی، نیاز به زمان زیادی بوده و این موضوع وقتی سخت‌تر می‌شود که ما شاهد بارش باران و برف هستیم.

وی پراکندگی مشترکان برق بویژه مشترکان روستایی در مناطق کوهستانی و جنگلی را از مهمترین دغدغه‌های خود در شروع بارش‌ها عنوان و اظهار کرد: متاسفانه به‌دلیل همین پراکندگی‌ها، خطوط انتقال برق به آنها هم طولانی بوده که اکنون فیدر برق‌رسانی به مناطقی چون قلعه رئیسی و دیشموک به بیش از 650 کیلومتر می‌رسد.

این مسئول شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شماره تلفن 121 واحدهای اتفاقاتی در تمامی نواحی این استان بایستی به‌طور مستمر پاسخگوی مشترکان بوده و البته از مشترکان برق نیز می‌خواهیم در زمان خاموشی‌های احتمالی، با صبر و حوصله منتظر ارائه خدمات از سوی پرسنل این شرکت  باشند.

راهزادی، تعداد فیدرهای برق در این استان را 58 فیدر برشمرد و تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که نیروگاه تولید برق در کشور ندارد.

وی گفت: بیش از 20 شهر و هزار و 775 روستای سکنه‌دار که از نعمت برق پایدار برخودار بوده در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.



تاریخ انتشار : 8 آذر 1399 12:37



» اخبار مرتبط:

  • 6 روستای کهگیلویه بزرگ از نعمت برق پایدار برخوردار شد
  • طلب 900میلیارد ریالی شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد از مشترکان
  • صدور 16 موافقت‌نامه احداث نیروگاه‌های مقیاس کوچک در کهگیلویه و بویراحمد
  • شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد 700 میلیارد ریال از مشترکان طلب دارد
  • 500پروژه در حوزه برق استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler