مشروح اخبار


» آخرین واکنش ها به لایو غیراخلاقی نوجوان ۱۴ ساله با بلاگر زن



لایو جنجالی نوجوان ۱۴ ساله با یکی از خانم‌های بلاگر در اینستاگرام یک زنگ خطری برای مسئولان و خانواده‌ها به صدا درآورده است.


راک نیوز /بوشهر-ماجرا از یک لایو جنجالی در اینستاگرام شروع شد، وقتی نوجوان ۱۴ ساله‌ای در لایو یکی از بلاگرهای خانم‌ حرف‌های عجیب و غریبی زد که به نوعی حول محور مسائل جنسی بود. این لایو جنجالی در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد و باعث تاسف کاربران شد.

این لایو شاید یک جرقه‌ای باشد تا متوجه شویم میان نوجوانان امروز چه می‌گذرد، نوجوانانی این روز‌ها با مجازی شدن کلاس‌های درسی بیشتر پای فضای مجازی نشسته اند و زمان زیادی را در اینترنت سپری می‌کنند. اکثرا هم به صورت پنهانی و به دور از چشم خانواده‌ها در سایت‌ها و پیج‌هایی سرک می‌کشند که نه تنها مناسب سن و سال آن‌ها نیست بلکه مناسب هیچ رنج سنی  ای نیست.

خانواده‌ها هم از همه جا بی خبر در پی کار‌های روزمره خودشان هستند با بهانه‌های مختلف فرزندانشان که در سن بسیار حساسی قرار دارند رها کردند، اما نمی‌دانند غفلت از بحران نوجوانی چه آسیب‌های طولانی مدتی را می‌توانند برای دلبندانشان به دنبال داشته باشد. اما این نوجوانان آنقدر افسار گسیخته شده اند که ابایی هم ندارند که پدر و مادرشان از کار‌هایی که انجام می‌دهند با خبر شوند مثل همین نوجوان ۱۴ ساله لایو جنجالی که وقتی خانم بلاگر از او می‌پرسد اگر مادر و پدرت این لایو را ببیند چیزی به تو نمی‌گویند؟ و می‌بینیم چه قدر راحت با استفاده از قابلیت های اینستاگرام به نوعی پدر و مادر خود را دور می‌زند.

حرف‌هایی که در لایو بین خانم بلاگر و پسر ۱۴ ساله رد و بدل شد عمق فاجعه آن هم از نوع جنسی در میان نوجوانان است. نوجوانانی که بدون هیچگونه نظارتی ساعت‌ها پشت لپ تاپ، تبلت و موبایل تسخیر شده اند. این لایو نه تنها باعث تاسف و بسیاری از کابران شد بلکه خود خانم بلاگر هم از این حد از گستاخی و فاجعه جنسی در برخی نوجوانان تعجب کرده بود. اما راه چاره برای کاهش چنین آسیب‌های اخلاقی در جامعه چیست؟ فیلتر و محدودیت میتواند تاثیر گذار باشد؟ اگر اینستاگرام فیلتر شود می‌توان مقابل چنین آسیب‌ها ایستاد یا باز هم باید منتظر ماجرا‌های عجیب‌تر و تاسف برانگیز‌تر باشیم؟



تاریخ انتشار : 29 آذر 1399 12:53



» اخبار مرتبط:

  • خودکشی آقای بازیگر در سد لتیان / او در اینستاگرام خبر خودکشی اش را داده بود
  • چگونه کودکان و نوجوانان خود را از خطـرات فضــای مجــازی نجات دهیم
  • تبلیغ شاعر برجستع کهگیلویه و بویراحمد توسط شاعر کرد زبان
  • دستگیری 3 نفر در رابطه با تجاوز به نوجوانان در شوشتر
  • خبری واقعی اما تاسف برانگیز ؛ خودکشی دختر نوجوان 13ساله در گچساران !
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام