مشروح اخبار


» دعوت انصار حزب‌الله به تحصن مقابل ارشاد



پیرو بیانیه صادرشده از سوی سازمان اجرایی انصار حزب الله ایران مبنی بر تعیین ضرب‌الاجل برای سازمان سینمایی وزارت ارشاد به منظور منع نمایش فیلم کثیف ....


 

انصار حزب‌الله در بیانیه دوم خود درباره فیلم «من مادر هستم» به کارگردانی فریدون جیرانی، مردم را به حضور در خیابان و تحصن در برابر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت کرد.
به گزارش ایسنا، در بیانیه انصار حزب‌الله تهران آمده است:
«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ
ای کسانی که ایمان آورده‏اید، اگر خدا را یاری کنید یاریتان می‏کند و گامهایتان را استوار می‏دارد. (سوره محمد ، آیه ۷)
پیرو بیانیه صادرشده از سوی سازمان اجرایی انصار حزب الله ایران مبنی بر تعیین ضرب‌الاجل برای سازمان سینمایی وزارت ارشاد به منظور منع نمایش فیلم کثیف "من مادر هستم" تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۱ و با توجه به اینکه مهلت تعیین‌شده منقضی و سازمان سینمایی وزارت ارشاد نسبت به مطالبه به حق مردم متدین تمکین نکرده است، روابط عمومی انصار حزب الله براساس وعده قبلی اعلام می‌دارد، اجرای ترتیبات بند "م" وصیت‌نامه امام خمینی را با توسل به اصل ۲۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در دستور کار قرار می‌دهد و بدین‌وسیله به اطلاع امت حزب‌الله می‌رساند:
در اعتراض به سیر عملکرد سازمان سینمایی وزارت ارشاد و اراده این سازمان مبنی بر نشر عامدانه منکرات و با تمرکز بر مطالبه توقف نمایش فیلم سراسر ابتذال "من مادر هستم"، تحصن متیدینین از ساعت ۱۱ صبح روز شنبه مورخ ۱۱ آذر ۱۳۹۱، ۱۶ محرم الحرام ۱۴۳۴ در مقابل در اصلی وزارت ارشاد، واقع در میدان بهارستان، خیابان کمال‌الملک آغاز خواهد شد.
لذا بدین‌وسیله از عموم مردم شهید پرور دعوت می‌شود با اقتدا به امام شهیدمان حسین علیه السلام برای ادای دین به اسلام و انقلاب و خون شهدا در روز و ساعت تعیین‌شده در محل یادشده حضور یابند.
بدیهی است اجرای ترتیبات بند"م"وصیت‌نامه امام راحل متوقف به تحصن نخواهد بود و اجرای آن از طرق لازم و قانونی تا حصول نتیجه نهایی تداوم خواهد یافت.
وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ
سازمان اجرایی انصارحزب الله ایران
چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۱، ۱۳محرم الحرام ۱۴۳۴»



تاریخ انتشار : 9 آذر 1391 03:19



» اخبار مرتبط:

  • وزارت ارشاد کوتاه آمد، فیلم «من مادر هستم» تغییر می‌کند
  • تجمع مخالفان و موافقان "من مادر هستم" +تصاویر
  • تجمع همزمان و بزرگ انصار حزب‌الله،سینماگران و خبرنگاران در مقابل وزارت ارشا ...
  • فراخوان تهیه‌کنندگان سینما در مقابل فراخوان انصارحزب الله
  • هشدار انصار حزب‌الله به اكران يک فيلم سينمايي: فقط تا پايان امروز فرصت داري ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler