مشروح اخبار


» خدمات رسانی سپاه در حوزه‌های مختلف به مردم بهمئی



سپاه در یک سال گذشته در حوزه‌های فرهنگی، کشاورزی، عمرانی و بهداشتی ودرمانی خدمات زیادی را به مردم شهرستان بهمئی ارائه کرده است

به گزارش راک نیوز؛فرمانده سپاه فتح این استان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهمئی گفت: آبرسانی به روستاها ، توزیع بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی، بهداشتی و آموزشی بین نیازمندان، آغاز احداث درمانگاه تخصصی لیکک، اجرای طرح آبرسانی به مزارع کشاورزی منطقه برم الوان یوسفی، اهدای زمین چمن و احداث آن در لیکک، اجرای چندین طرح کشاورزی، دامپروری وعمرانی از جمله خدمات سپاه در یک سال گذشته در شهرستان بهمئی بوده است.



سردار خرمدل برگزاری بزرگترین یادواره ۲۰ هزار نفری کشور در بهمئی، ارائه خدمت به بیش از ۵۲۰ خانوار محروم و کمتر برخوردار، ساخت ۲۰۰ سرویس بهداشتی، حمام و ۳۲۰ واحد گازکشی و انشعاب گاز برای ۵۲۰ خانوار محروم و خانواده‌های مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، احداث و واگذاری بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی را از دیگر خدمات سپاه در شهرستان بهمئی طی سال گذشته اعلام کرد.



وی به برنامه‌های سپاه در مناطق محروم در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: یکی از برنامه‌های سپاه و بسیج در سال ۱۳۹۹ بحث محرومیت زدایی است که از سوی مجلس و دولت اعتبارات خوبی به مجموعه سازندگی سپاه و بسیج تخصیص داده شده که با اختصاص سهم استان اعتبارات ویژه ایی به شهرستان بهمئی برای اجرای طرح‌هایی کشاورزی، دامپروری و عمرانی اختصاص داده می‌شود.



امام جمعه شهر لیکک در این مراسم گفت: بخش عمده‌ای از محرومیت‌ها و مشکلات مردم شهرستان بهمئی در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و آموزشی به همت سپاه پاسداران مرتفع شد و مردم این شهرستان قدردان سپاه پاسداران و تلاش‌های ارزنده این نهاد هستند.



حجت الاسلام افروغی خواستار تخصیص اعتبار به اُمور زیربنایی و توجه جدی به جوانان و همکاری اقشار مختلف با این نهاد انقلابی شد و افزود: مردم شهرستان بهمئی آمادگی لازم برای همکاری با مجموعه بسیج و سپاه پاسداران برای ارائه خدمت هر چه بیشتر در به مناطق مختلف شهرستان را دارند.




وی همچنین از اجرای طرح‌های مختلف اقتصادی، عمرانی و خدت رسانی به مردم در یکسال گذشته از زمان شیوع ویروس کرونا و اجرای موفق طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیر و تشکر کرد.



در این مراسم سرگرد علی محمدی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی معرفی از خدمات سرهنگ باقر پسنده فرمانده پیشین تجلیل شد.



تاریخ انتشار : 10 دی 1399 18:28



» اخبار مرتبط:

  • انتصابات جدید در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد
  • فرمانده یگان امنیتی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمدخبر داد: بهره برداری از 35 واحد مسکن ...
  • تقدیر فرمانده سپاه فتح از اقدامات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد / استخ ...
  • فرمانده جدید بسیج شهرستان چرام منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler