مشروح اخبار


» پیام مشترک آیت‌الله حسینی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت یکمین سالگرد سپهبد سلیمانی



آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به همراه دکتر حسین کلانتری استاندار پیام مشترکی به مناسبت سالگرد شهاد ت سردار حاج قاسم سلیمانی صادر کردند.

آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به همراه دکتر حسین کلانتری استاندار پیام مشترکی به مناسبت سالگرد شهاد ت سردار حاج قاسم سلیمانی صادر کردند.

به گزارش راک نیوز؛ آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به همراه دکتر حسین کلانتری استاندار پیام مشترکی به مناسبت سالگرد شهاد ت سردار حاج قاسم سلیمانی صادر کردند.
 در این پیام آمده است: شهادت سردار سلیمانی یک حادثه‌ تاریخی است، یک حادثه‌ی معمولی نیست که از یاد تاریخ برود؛ این در تاریخ ثبت شد به عنوان یک نقطه‌ی روشن و (شهید سلیمانی)، هم قهرمان ملّت ایران شد و هم قهرمان امّت اسلامی شد؛ این نکته‌ی اساسی است. (مقام معظم رهبری)
در ادامه پیام آمده است: حاج قاسم سلیمانی پس از سال‌ها مجاهدت در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن به عنوان مؤثرترین فرد مبارز با عناصر تروریسم در منطقه و جهان و نمادی بارز از ولایتمداری، عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن‌دوستی شناخته شده بود، از این رو تمام آزادی‌خواهان جهان او را مدافع ملت‌ها و حافظ آرامش و امنیت در منطقه می‌دانستند.
در ادامه این پیام آمده است: به یقین پرچمی که سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدشان در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند و درخت تنومند مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی در سایه خون این شهید عزیز مستحکم‌تر شده و هر قطره خون حاج قاسم، در رگ‌های هزاران جوان مؤمن و انقلابی این مرز و بوم می جوشد.
در ادامه این پیام آمده است: تفکر سردار دلها هر روز در دل و ذهن مردم افزون می شود و دشمن خبیث و جنایتکار باید بداند که با اقدام تروریستی دولتی و به شهادت رساندن سردار سلیمانی ها، هزاران سردار سلیمانی دیگر وارد میدان خواهد شد انسجام و وحدت مثال زدنی ملت ایران پس از شهادت سردار دلها کام دشمن را به شدت تلخ کرد. 
اینک یک سال از آن جنایت بزرگ و تاریخی گذشته و دل های عاشقان سردار سلیمانی همچنان بی تاب و محزون است. 
نماینده ولی‌فقیه و استاندار در این پیام آورده‌ا‌ند: بر خویش فرض می‌دانیم اولین سالگرد شهادت شهید بین المللی ایران و جهان اسلام مرد میدان، فرمانده همیشه پیروز سپاه قدس، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان توسط نیروهای جنایتکار آمریکا را به محضر فرماندهی معظم کل قوا مقام معظم رهبری ،خانواده های مکرم شهیدان، همرزمان داغدارشان و ملت شریف و بزرگ ایران بویژه مردم سلحشور و شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد و همه دوستدارانشان تبریک و تسلیت عرض نماییم.



تاریخ انتشار : 12 دی 1399 19:17



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت سردار حاج ...
  • پیام تسلیت شهردار یاسوج در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی
  • پیام تسلیت مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد
  • پیام تسلیت مدیر کل راهداری کهگیلویه و بویر احمد در پی شهادت سردار سپهبد سلی ...
  • نماینده ولی فقیه در هوا فضای سپاه پادگان امام خمینی(ره) فارس شهادت سردار سل ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler