مشروح اخبار


» بیانیه کانون دانش آموختگان طرح ولایت کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت رحلت علامه مصباح یزدی



کانون دانش آموختگان طرح ولایت کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت رحلت آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی بیانیه‌ای صادر کرد.


به گزارش راک نیوز، در این بیانیه که روز دوشنبه منتشر شد آمده است: 

انا لله و انا الیه راجعون

قال رسول الله صلی الله علیه و آله: اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء؛ وقتی عالمی فقیه، رحلت کند در اسلام رخنه و حفره‌ای ایجاد می‌شود که هیچ‌چیزی نمی‌تواند جای آن را پر کند.

رحلت جانسوز اندیشمند، فیلسوف، عارف بزرگ حضرت آیت الله علامه مصباح یزدی، برای امت اسلامی و ولایت مدار ایران عزیز و به ویژه برای دانش آموختگان طرح ولایت سخت و تلخ بود.

لبیک ایشان به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرموده بودند: *انقلاب اگر انسان سازی نکند هیچ کاری نکرده است* و پایه ریزی دوره طرح ولایت با هدف رشد و تعالی اندیشه ای دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم و تربیت ده ها هزار دانش پژوه شرکت کننده در این دوره، یکی از اقدامات بزرگ و ماندگار این عالم ربانی و متفکر بوده است که بارها مورد تایید و تحسین رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.

در ادامه این بیانیه آمده است: عالمی که هیچوقت در دفاع از انقلاب و ولایت تردید به خود راه نداد و در این مسیر از شخصیت و آبرویش هم مایه گذاشت و دشمنان کوردل که توان مقابله با دریای علم و استدلال و منطق او را نداشتند با تخریب شخصیت و تهمت بارها او را شهید کردند و حقا که شهیدِ آبرو برازنده اوست.

مصادف شدن شب رحلت این عالم ربانی با شب شهادت سید شهیدان مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی برای عارفان و متفکران بسیار معنادار است که ان شاءالله درک آن روزنه ای برای ادامه راه همه ماها خواهد بود.

ما دانش آموختگان طرح ولایت استان کهگیلویه و بویراحمد، این مصیبت را ابتدا محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و آحاد ملت ایران، همه شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و امیدواریم با توجه به میراث انسانی و مکتوبی که به جا گذاشته اند شاهد رویش عمارهای جدید انقلاب اسلامی باشیم و برای ظهور حضرت بقیه الله الاعظم(عج)زمینه سازی نماییم.

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری و رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بدلیل بیماری، عصر جمعه ۱۲ دی دار فانی را وداع گفت.



تاریخ انتشار : 15 دی 1399 12:17



» اخبار مرتبط:

  • بیانیه کانون دانش آموختگان طرح ولایت کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت رحلت علا ...
  • نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد؛علامه مصباح مانند ستاره‌ای در ...
  • پیام تسلیت مشاور استاندار خوزستان در پی درگذشت آیت الله یزدی
  • پیام تسلیت آیت الله حاج سید محمدحسن محقق به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله ملک ...
  • پیام تسلیت فرماندار کهگیلویه به مناسبت درگذشت نماینده ولی فقیه در استان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler