مشروح اخبار


» مجموعه هلال احمر، ذخیره و پشتوانه طلایی در حوادث است



رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: استانداران در همه استان‌ها، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر را باید به عنوان یک ذخیره و پشتوانه طلایی و آماده عملیات، حساب کنند.

ریاست سازمان جوانان هلال احمر کشور در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا عنوان کرد:اثرگذاری مطلوب طرح بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی در تغییر وضعیت شیوع ویروس کرونا از قرمز به زرد در روزهای گذشته و نزدیک شدن اکثر شهرستانها و استان ها به وضعیت آبی قابل توجه و ستایش است.
 گل فشان در جمع مدیران و مسئولین استانی کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا ضمن تقدیر و تشکر از همه دستگاه‌های مشارکت کننده در طرح بزرگ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از جمله بسیج سپاه پاسداران، دانشگاه علوم پزشکی و همه جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر،به صورت ویژه از استاندار کهگیلویه و بویراحمد به جهت پشتیبانی و حمایت حداکثری از طرح ها و فعالیت های سلامت محور جمعیت هلال احمر از قبیل طرح غربالگری مسافرین، طرح نذر سلامت، طرح گشت ارشاد سلامت، طرح آمران سلامت و طرح ناظران سلامت که از ابتدا شیوع ویروس کرونا به ترتیب و با هدف گذاری پیشگیری و مقابله با شیوع این ویروس اجرا شد تقدیر و تشکر کرد و گفت:حرکت بسیجی وار و جهادی همه ارکان بسیج، هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی اثرات مطلوبی در تغییر وضعیت بحرانی شیوع ویروس کرونا از وضعیت قرمز به نارنجی، زرد و هم اکنون آبی در اکثر شهرستان‌ها و استان‌ها داشته است. 

رئیس سازمان جوانان هلال احمر بیان داشت: فعالیت داوطلبانه و ایثارگرانه اعضا و داوطلبین جمعیت هلال احمر با توجه به خطرات موجود در حین اجرای این طرح ها قابل توجه و ستایش فراوان است.
گل فشان اظهار کرد: همه استانداران به عنوان عالی ترین مقام اجرایی استان‌ها باید به مجموعه هلال احمر به عنوان یک ذخیره و پشتوانه طلایی و همیشگی و آماده عملیات در همه حوادث نگاه کنند و حداکثر توان و ظرفیت خود را برای تکریم و تشویق این افرادبشردوست و مخلص داشته باشند.
گل فشان افزود: با تحلیل آمار ها و عملکردهای استان ها ،استان کهگیلویه و بویراحمد در اجرای طرح‌های سلامت محور وضعیت مطلوبی دارد.



تاریخ انتشار : 21 دی 1399 10:55



» اخبار مرتبط:

  • پیام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ...
  • انتصاب جدید در هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد+حکم
  • تلاش شبانه روز جمعیت هلال احمر کهگیلویه در ایستگاه های غربالگری/گزارش تصویر ...
  • جانشین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • فعالیت 32 پایگاه هلال‌ احمر در تعطیلات نوروز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler