مشروح اخبار


» دستگیری 5 نفر از تیراندازان یک مراسم تشییع جنازه در استان کهگیلویه و بویراحمد



درپی گزارشات مردمی به ضابطان قضایی مبنی بر تیراندازی در مراسمات تشییع جنازه و عروسی ،موضوع در دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و پلیس اطلاعات قرار گرفت.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان، درپی گزارشات مردمی به ضابطان قضایی مبنی بر تیراندازی در مراسمات تشییع جنازه و عروسی ،موضوع در دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و پلیس اطلاعات قرار گرفت.

سید علی ملک حسینی با اعلام این خبر در ادامه اظهار کرد: در پی پخش کلیپی از تیراندازی با سلاح، در یکی از مراسمات تشییع جنازه در مرکز استان، پس از گزارش پلیس اطلاعات نیروی انتظامی، دستورات قضایی لازم صادر و در مرحله اول تعدادی از متهمین شناسایی و دستگیر شدند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: این افراد به اتهام قدرت نمایی با سلاح تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و به زندان معرفی شدند.
ملک حسینی با اشاره به این که استفاده غیرمجاز و ناصحیح از سلاح به هیچ وجه قابل پذیرش نخواهد بود ، به افرادی که در این گونه مراسمات تشییع و عروسی اقدام به تیراندازی می نمایند ،هشدار داد و تصریح کرد: با افرادی که با این گونه اقدامات، موجب ناامنی در سطح استان و همچنین ارائه چهره زشت و ناپسند از مردم و استان ‌شوند، برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.
وی گفت: این افراد بدانند که دیر یا زود شناسایی، دستگیر، بازداشت و اسلحه ی مورد استفاده ی آنان ضبط خواهد شد.
دادستان مرکز استان تأکید کرد: صاحبان مراسم عزا و عروسی که در مراسم آنها، اقدام به تیراندازی با سلاح می شود، نیز مجرم محسوب و تحت پیگرد قرار می گیرند.
ملک حسینی از زحمات نیروی انتظامی و پلیس اطلاعات و سرعت عمل در شناسایی و دستگیری متهمین تقدیر نمود و اظهار داشت: در این پرونده 5 نفر از افرادی که در مراسم تشییع جنازه اقدام به تیراندازی با سلاح نموده بودند، دستگیر و بازداشت شدند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان گفت: اقدامات قضایی و انتظامی برای شناسایی و دستگیری سایر کسانی که در مراسمات مزبور اقدام به نیراندازی نموده اند ، در حال انجام است.



تاریخ انتشار : 9 بهمن 1399 01:39



» اخبار مرتبط:

  • دادستان ها با قاطعیت جلوی برگزاری مراسمات غیر متعارف عروسی و عزاداری را بگی ...
  • دستگیری 4 نفر اراذل و اوباش در شهرستان بهمئی
  • تیراندازی در مراسم تشییع جنازه در کهگیلویه و بویراحمد جان یک نفر را گرفت
  • معاون استاندار: برخورد با حاملان اسلحه در آیین های عروسی کهگیلویه وبویراحمد ...
  • واکنش امام جمعه گناوه به تیراندازی در مراسم تشیع جنازه...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام