مشروح اخبار


» بهره مندی تمامی مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از پوشش بیمه ای



رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد گفت: تمامی مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان دارای پوشش بیمه ای بوده و از خدمات بیمه سلامت برخوردار هستند.

 علی حسن مظاهری، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، از پوشش بیمه ای تمامی مددجویان این نهاد در استان خبر داد و گفت: براساس ضوابط درمان و بیمه، هزینه های بیماران بستری افراد روستایی و شهری تحت حمایت با دفترچه بیمه سلامت تا سقف ۹۰ درصد تقبل می شود.
وی افزود: همچنین کمیته امداد با ارائه خدمات بیمه مکمل هزینه پرداختی بیماران بستری شده در بخش های درمانی را به میزان پنج درصد جهت بیماران تحت حمایت روستایی و ۱۰ درصد بیماران تحت حمایت شهری را به مددجویان پرداخت می کند. 
مظاهری تصریح کرد: مساعدت به بیماران تحت حمایت که در حوزه های پاراکلینیکی دولتی درمان می شوند ۷۰ درصد هزینه را بیمه پایه قبول کرده و 30 درصد دیگر را کمیته امداد از طریق بیمه مکمل به مددجویان پرداخت می کند. 
وی تأکید کرد: بیماران تحت حمایت از قبل مشورت های لازم را از طریق کارشناسان درمانی مستقر در ادارات کمیته امداد دریافت می کنند تا در روند پرداخت هزینه با مشکلی مواجه نشوند. 
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: تست کرونای مددجویان تحت حمایت در روند خدمات دهی بیمه سلامت طرف قرارداد کمیته امداد در بیمارستان شهید جلیل یاسوج با رعایت نظام ارجاع به صورت رایگان، انجام می پذیرد.
مظاهری اظهار کرد: از ابتدای اپیدمی بیماری کرونا تاکنون بیش از پنج میلیارد و 700 میلیون ریال جهت تهیه ماسک و ملزومات بهداشتی به منظور  پیشگیری از ابتلای مددجویان کمیته امداد استان به بیماری کرونا توسط این نهاد برای آنان هزینه شده است. 
وی گفت: از طرف کمیته امداد جهت کمک به خانواده های تحت حمایتی که فردی از خانواده خود را در اثر بیماری کرونا ازدست داده اند، درصورت تایید وزارت بهداشت، از مبلغ پنج  تا ۱۰ میلیون تومان به سرپرست خانواده متوفی کمک بلاعوض پرداخت می کند و در غیر این صورت دو تا چهارمیلیون تومان پرداخت می شود.
 



تاریخ انتشار : 29 بهمن 1399 21:40



» اخبار مرتبط:

  • خیران همت کنند؛ تأمین هزینه‌های درمان مددجویان دچار بیماری‌های خاص و صعب‌ال ...
  • اختصاص بیش از یک میلیارد تومان به خدمات درمانی مددجویان کهگیلویه و بویراحمد
  • در دیدار با مدیرعامل مجمع خیرین سلامت مطرح شد : ارائه ۸میلیارد تومان خدمات ...
  • پرداخت 19 میلیارد ریال هزینه درمانی به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد
  • "پرداخت بیش از دو میلیارد ریال فرانشیز بستری، خسارات متفرقه و خدمات ویژه ب ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام