مشروح اخبار


» دستور شروع به کار کارخانه قند یاسوج توسط آیت‌الله رئیسی بعد از 5 سال



رئیس دستگاه قضا در بازدید از کارخانه قند یاسوج، با اشاره به تعطیلی ۵ ساله این کارخانه گفت: این کارخانه به عنوان مرکزی برای تولید شهر یاسوج نباید تعطیل می‌شد و تعطیلی آن در مدت ۵ سال قابل قبول نیست.

به گزارش راک نیوز؛آیت‌الله  رئیسی در بازدید از کارخانه قند یاسوج، با اشاره به تعطیلی ۵ ساله این کارخانه گفت: این کارخانه به عنوان مرکزی برای تولید شهر یاسوج نباید تعطیل می‌شد و تعطیلی آن در مدت ۵ سال قابل قبول نیست.

رئیس دستگاه قضا با تاکید بر اینکه این معامله قابل توجیه نیست و با ثمن بخس وبه شخصی فروخته شده و تاکنون پلمب شده بود، خاطرنشان کرد: معامله این کارخانه باطل و پلمب کارخانه شکسته شده است با همکاری امام جمعه استاندار و کارگران باید چرخ‌های تولید کارخانه به حرکت در بیاید و نه تنها ۳۰۰ کارگر سال ۹۵ بلکه تا یک هزار نفر از این کارخانه ارتزاق کنند‌.



آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه این چرخ تولید به ناحق تعطیل شده و ۴۲ هکتار از بهترین زمین‌های شهر یاسوج  از چرخه خارج شده است، خاطرنشان کرد: این کارخانه به هیچ عنوان مجاز به تعطیلی نبوده و به حول و قوه  الهی در مدت کوتاهی چرخ آن به حرکت درمی‌آید.


در ابتدای این بازدید یکی از کارگران به نمایندگی از سایرین با اشاره به اجحافی که در حق کارگران صورت گرفته گفت: با یک درخواست سه سطری از سوی صنعت   معدن و اداره کار این کارخانه تعطیل و کارگران آن اخراج شدند‌.



وی در ادامه گفت: یکی از کارگران به دلیل ناراحتی اخراج سکته کرد و دیگری به شغل ماهیگیری روی آورده بود به همراه خانواده در یک تصادف جان باخت و کارگران را با بدترین وضع از خانه‌های،سازمانی بیرون کردند.



تاریخ انتشار : 2 اسفند 1399 11:26



» اخبار مرتبط:

  • رئیس دستگاه قضاء برای پیگیری مشکلات کارخانه قند یاسوج از این کارخانه بازدید ...
  • جانباختن یک کارگر در کارخانه آجر دهدشت
  • واکنش رئیس کل دادگستری استان فارس به مطلب توقیف اموال کارگران کارخانه روغن ...
  • تجمع اعتراضی کارگران کارخانه قند فسا
  • دونفرازمصدومان حادثه کارخانه فولاد بویراحمد در بیمارستان جان باختند+اسامی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام