مشروح اخبار


» برگزاری جشن نیکوکاری در کهگیلویه و بویراحمد با شعار عیدی برای همه



مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار عیدی برای همه به‌منظور کمک به نیازمندان در استان برگزار می‌شود.

 قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری با اصحاب رسانه با حضور مدیرکل امور اجرایی زکات کشور، از برگزاری جشن نیکوکاری در استان خبر داد و گفت: جشن نیکوکاری از 13 اسفندماه همانند سال‌های گذشته و هم‌زمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه این جشن از روز 13 اسفندماه در مدارس سراسر استان برگزار می‌شود، گفت: با توجه به ویروس منحوس کرونا و شرایط حاکم بر کشور زنگ نیکوکاری در فضای مجازی به صدا درمی‌آید.
مبشری افزود: با توجه به اینکه امکان توزیع پاکت نیکوکاری در بین دانش آموزان وجود ندارد با هماهنگی حوزه فرهنگی کمیته امداد و آموزش‌وپرورش از طریق شبکه‌های آموزش مجازی ازجمله شاد با برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع احسان و نیکوکاری در سطح مدارس و معرفی درگاه‌های پرداخت غیرحضوری و شماره کارت‌های مجازی در این شبکه از ظرفیت دانش آموزان در این زمینه استفاده می‌شود.
وی بیان کرد: جشن نیکوکاری در 14 اسفندماه در پایگاه‌های اصلی کمیته امداد و در روز جمعه 15 اسفندماه در میعادگاه‌های نماز جمعه ادامه می‌یابد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای بهمن‌ماه امسال تاکنون دو میلیارد و 500 میلیون تومان کمک‌های مردمی در قالب جشن نیکوکاری برای کمک به نیازمندان جمع‌آوری‌شده است.
وی با اشاره به اینکه بیش از 10 هزار یتیم و فرزند محسنین از خدمات کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بهره‌مند هستند، گفت: 16 هزار زن سرپرست خانوار نیز در استان از حمایت این نهاد برخوردارند که برای حمایت از این نیازمندان به کمک‌های مردم خیر و نیکوکار نیازمندیم.
مبشری بابیان اینکه امید است امسال با توجه به شرایط ویژه برگرفته از ویروس کرونا و همچنین زلزله سی سخت که زندگی نیازمندان زیادی را تحت تأثیر قرار داده است، بتوانیم کمک‌های خوبی در این جشن برای نیازمندان جمع‌آوری کنیم، گفت: مردم خیر و نیکوکار برای کمک به هم نوعان خود در این جشن می‌توانند با شماره‌گیری کد #1*074*8877* کمک‌های خود را اهداء کنند.
انتهای پیام



تاریخ انتشار : 4 اسفند 1399 16:38



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛مشارکت ۲ میلیارد تومانی کهگ ...
  • حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از 10535 یتیم و فرزند محسنین
  • جشن نیکوکاری با شعار« عید را به خانه‌هایشان ببریم» برگزار می‌شود
  • کمک ۱,۴ میلیارد تومانی مردم به نیازمندان از طریق مراکز نیکوکاری
  • کمک ۸۸۳ میلیون تومانی مراکز نیکوکاری به نیازمندان استان کهگیلویه و بویر احم ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler