مشروح اخبار


» پیام تسلیت مشترک سردار خرم دل و حجت الاسلام حکمتی نیک در پی شهادت مدافع سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد



فرمانده سپاه فتح و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیام مشترکی شهادت دکتر محمد زارعی پزشک مدافع سلامت استان را تبریک و تسلیت گفتند. 

به گزارش راک نیوز؛فرمانده سپاه فتح و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیام مشترکی شهادت دکتر محمد زارعی پزشک مدافع سلامت استان را تبریک و تسلیت گفتند. 

متن پیام تسلیت مشترک سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان و حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون 
خبر شهادت دکتر محمد زارعی نخستین شهید مدافع سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد موجب تأسف عمیق و تألم شدید گردید.
این پزشک متخصص و با اخلاق، در راه مبارزه و مقابله با ویروس منحوس کرونا و مراقبت از بیماران تا آخرین لحظه به خدمت رسانی پرداخت و سرانجام در این راه به مقام والای شهادت نائل آمد و نام خود را به عنوان نخستین شهید مدافع سلامت جاودانه ساخت.  
بی تردید همه ی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه مجموعه کارکنان بهداشت و درمان استان و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از این حادثه، غمگین و بسیار متأثر شدند وخود را در اندوه از دست دادن این پزشک متعهد، دلسوز و فداکار عرصه سلامت شریک می دانند.
اینجانبان ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی صمیمانه با جامعه پزشکان و کادر بهداشتی و درمانی استان ، شهادت این مدافع سلامت را تبریک و تسلیت می گوییم و از درگاه ایزدمنان برای آن عزیز از دست رفته علو درجات و برای خانواده محترم زارعی صبر و شکیبایی مسئلت می نماییم.
انتهای پیام/



تاریخ انتشار : 16 اسفند 1399 13:32



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد در ...
  • پیام تسلیت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ...
  • پیام تسلیت نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی به مناسبت شهادت ...
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت پزشک مدا ...
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت سروان مقد ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler