مشروح اخبار


» فضل‌الله اتابک مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد شد



پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیرکل قدیم و جدید اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور، معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از مسئولین برگزار شد.

پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیرکل قدیم و جدید اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور، معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از مسئولین برگزار شد.

فضل‌الله اتابک از کلیه مدیران و رؤسای سازمان‌ها و نهادهای‌ دولتی، استاندار وقت و مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدواریم در افق روشن و از ابتدای راه شاهد همکاری و همراهی مسئولین و متولیان امر جهت رفع مشکلات معلولین باشیم.

مدیرکل جدید سازمان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مردم این خطه از سرزمین ایران اسلامی به نظام و آرمان‌های آن پایبند بوده و از هیچ خدمتی فروگذار نیستند که مصداق آن رشادت‌ها و جوانمردی این مردم در طول هشت سال دفاع مقدس است.

وی میزان اعتبارات بهزیستی را نسبت به دیگر استان‌ها ناچیز عنوان ‌کرد و گفت: از برنامه‌های مهم و اساسی در ابتدای راه تامین و تخصیص اعتبارات به این نهاد بوده که توجه به این امر همت و همراهی مسئولین ارشد اجرایی در سطح کشور و استان را می‌طلبد.

اتابک ابراز داشت: برنامه ریاست سازمان بهزیستی توانمندسازی جامعه هدف است که جهت ساماندهی این افراد باید پل ارتباطی با مرکز را قوی و محکم کرد تا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی خدمات مدیرکل قدیم این سازمان را ارزشمند برشمرد و گفت: به خصوصیات اخلاقی و برخورد درست این مسئول گرانقدر پایبند هستم و باید یک دل و یک جان جوابگوی مردم باشیم.

در پایان طی حکمی از خدمات قباد مبشری مدیرکل سابق این سازمان قدردانی و فضل‌الله اتابک به عنوان مدیرکل جدید این سازمان منصوب شد.
گفتنی است که فضل‌الله اتابک قبل از این هم حدود  ۶ ماه مسئولیت اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشت.

فضل‌الله اتابک بعد از رفتن به تهران بعنوان مدیرکل نیروی انسانی سازمان‌ یارانه‌ها و عامل ذییحساب مشغول به کارشد و از سوی سازمان بهزیستی ماموریت وی تمدید نشد و به سازمان بهزیستی برگشت.اتابک  از کارمندان سازمان بهزیستی می‌باشد.



تاریخ انتشار : 12 آذر 1391 20:45



» اخبار مرتبط:

  • کامران نجف زاده در پیست اسکی کاکان یاسوج !+عکس
  • انتصاب در سازمان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد / عکس
  • کهگیلویه و بویراحمد چقدر سالمند دارد؟
  • سرپرست اداره بهزیستی شهرستان لنده منصوب شد.
  • 20 هزار کودک در کهگیلویه و بویراحمد از خدمات بهزیستی بهره می‎برند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler