مشروح اخبار


» تغییر ساعت محدودیت های کرونایی از امشب



ساعت تردد شبانه براساس آخرین مصوبه ستاد کرونا تغییر پیداکرد.

به گزارش خبرنگار راک نیوز؛ جانشین رئیس پلیس راهور ناجا درباره تغییر ساعت تردد شبانه گفت: بر اساس آخرین مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا با توجه به تغییر ساعتی که از اول فروردین ایجاد شد؛ از امشب شروع محدودیت ترددهای شبانه از ساعت ۲۱ به ساعت ۲۲ تغییر خواهد کرد. یعنی شروع محدودیت‌های ما از ساعت ۱۰ شب و خاتمه آن ساعت ۳ بامداد خواهد بود.

سردار تیمور حسینی گفت: این محدودیت شامل همه شهرهای آبی، زرد، نارنجی و قرمز در سطح کشور می‌شود.جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بعد از ابلاغ رسمی به پلیس در مبادی ورودی و خروجی اطراف تهران محدودیت تردد کرونایی اعمال می‌شود.

سردار حسینی افزود: با توجه به شرایط ویژه‌ای که تهران و کرج دارند این دو شهر مثل قبل یکپارچه در نظر گرفته شده اند بنابراین تردد بین تهران و کرج مانعی ندارد و از آنجایی که تهران همیشه بیشترین سفر را به نقاط مختلف به ویژه نقاط شمالی و استان‌های شمالی دارد، پیش‌بینی می‌شود که در روزهای آینده شاهد کاهش ترددها باشیم.

وی گفت: با توجه به محدودیت‌های ابلاغ شده منتظر هستیم مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا به صورت مکتوب و رسمی به پلیس ابلاغ شود تا ما پس از وصول مصوبه برای اجرای محدودیت‌ها اقدام کنیم.

جانشین پلیس راهور ناجا افزود: در حال حاضر تعداد شهرهای قرمز بر اساس مصوبه ابلاغی ۲۸ و تعداد شهرهای نارنجی ۵۱ شهر است و بنا بر مصوبه ستاد ملی کرونا سفر به شهرهای قرمز و نارنجی و سفر از این شهرها ممنوع است. البته شهرهایی که به تازگی تغییر رنگ داده و وارد فهرست شهرهای قرمز و نارنجی شده اند و افراد غیر بومی که به آن شهرها سفر کرده اند و اکنون در آن شهرها حضور دارند، ۷۲ ساعت فرصت دارند به شهرهای خود برگردند.

وی تاکید کرد: به طور دقیق محدودیت‌های ورود به شهرهای قرمز و نارنجی و سفر از آن‌ها اعمال خواهد شد و سرپیچی از آن‌ها ها هم مشمول جریمه می‌شود.

سردار حسینی افزود: افراد متخلف در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و شهرهای نارنجی هم ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.



تاریخ انتشار : 7 فروردین 1400 18:52



» اخبار مرتبط:

  • مهلت ۷۲ ساعته برای خروج خودرو‌های پلاک غیربومی
  • اعمال ممنوعیت تردد شبانه در گچساران آغاز شد/مردم در اجرای محدودیت های جدید ...
  • از امروز محدودیت‌ها برای کارمندان چگونه است؟
  • اعمال محدودیت‌های تردد خودروهای شخصی در ۲۵ مرکز استان از ظهر فردا+اسامی
  • بویراحمد قرمز شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler