مشروح اخبار


» جعبه فرمان چیست و چه وظایفی را بر عهده دارد؟



 

جعبه فرمان از قطعات بسیار متعددی نیز تشکیل شده است که از مهمترین آنها می توان به غربیلک فرمان، میل فرمان و پیتمن اشاره کرد.


راک نیوز-همچنین از علائم مربوط به خرابی آن نیز می توان به سفتی فرمان، خلاصی زیاد، گیج بودن فرمان، لقی دنده فرمان و غیره اشاره نمود.

آیا شما نیز به دنبال راهنمای خرید و استفاده از باکیفیت ترین جعبه فرمانبرای اتومبیل خود هستید؟ آیا می دانید که برای خرید جعبه فرمان ارزان قیمت، از کجا بایستی اقدام کرد؟ شما می توانید مطالب پیش روی و عرضه شده در این وب سایت را تا انتها با دقت بالایی مورد بررسی قرار داده و به مفیدترین اطلاعات دست پیدا کنید. 

فرمان یکی از بخش های هر اتومبیلی می باشد که وظیفه هدایت خودرو را به دنبال دارد و این بخش از قطعات متفاوتی تشکیل شده است که از مهمترین این قطعات می توان به جعبه فرمان اشاره کرد. این قطعه از اصلی ترین قطعاتی می باشد که خرابی آن می تواند مشکلات بسیار زیادی را در حین رانندگی و هدایت خودرو به دنبال داشته باشد. این قطعه می تواند به راحتی نیروی گشتاور مربوط به دست راننده را به چرخ ها انتقال دهد. همچنین جالب است بدانید که این قطعه بر روی اتاق و شاسی اتومبیل سوار می شود و می تواند با دور زدن فرمان نیروی مورد نظر را به سگ دست، سیبک های سیستم فرمان و مفصل ها انتقال دهد. از مهمترین و اصلی ترین وظایف مربوط به جعبه فرمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      این قطعه می توانید حرکات های دورانی و چرخشی غربیلک را به حرکت خطی تبدیل کند.

-      قطعه مذکور می تواند صفحه دوران غربیلک را به صفحه مکانیکی تغییر دهد

-      سبب افزایش گشتاور شده و حرکت های دورانی را کاهش می دهد.

این قطعه از تنوع بسیار بالایی در بازار برخوردار است که توصیه می شود تا باکیفیت ترین این محصولات را تهیه کنید تا کنترل بیشتری را در هدایت اتومبیل خود داشته و رانندگی نرم و راحتی را نیز داشته باشید. شما می توانید با توجه به نوع اتومبیل خود، بهترین این محصولات را تهیه نمایید. جعبه فرمان از قطعات بسیار متعددی نیز تشکیل شده است که از مهمترین آنها می توان به غربیلک فرمان، میل فرمان و پیتمن اشاره کرد. همچنین از علائم مربوط به خرابی آن نیز می توان به سفتی فرمان، خلاصی زیاد، گیج بودن فرمان، لقی دنده فرمان و غیره اشاره نمود. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد طبق و لنت ترمز نیز توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

Figure1جعبه فرمان

طبق چیست و چه وظایفی را در اتومبیل بر عهده دارد؟ جعبه فرمان

بعد از آشنایی با جعبه فرمانبه سراغ طبق می رویم که این قطعه از جنس فلز بوده و یک سوی آن به شاسی خودرو و سوی دیگر آن نیز به سیستم تعلیق متصل می شود و نقش بسیار فوق العاده ای را در سیستم تعلیق دارد. از مهمترین نشانه های مربوط به خرابی طبق را می توان به ایجاد سر و صدای بسیار زیادی در هنگام عبور از دست اندازها اشاره کرد. کارکرد بسیار طولانی طبق ممکن است سبب خرابی آن شده و سرو صداهای مزاحمت کننده ای را برای سرنشینان خودرو به وجود آورد. به همین جهت توصیه می شود که بهترین و مقاوم ترین این محصولات را تهیه کرده تا بتوانید به مدت بسیار طولانی تر از کارایی آن بهره مند شوید. یکی از مهمترین آیتم هایی که سبب خرابی طبق می شود، عبور خودرو با وزن بسیار سنگین از سطوح بسیار ناهموار می باشد که در این صورت فشار سنگینی به طبق وارد شده و آسیب می بیند. خرابی طبق ها به نوبه خود سبب وارد شدن فشار بالا به کمک فنرها شده در نتیجه مشکلات و هزینه های تعمیر بالایی را برای صاحبان خودرو به وجود آورد. شما نیز بلافاصله بعد از مشاهده هر گونه ایرادی یا صدای غیر عادی در طبق اتومبیل خود، با کیفیت ترین این محصولات را تهیه کرده و تعویض نمایید.

Figure2خرید جعبه فرمان

لنت ترمز چیست و چه زمانی بایستی تعویض شود؟ جعبه فرمان 

یکی از دیگر مهمترین قطعات موجود در قسمت جلوبندی هر اتومبیلی را علاوه بر جعبه فرمان، لنت ترمز شکل داده است که این قطعه نقش بسیار اساسی را در سیستم ترمز خودرو دارد. شما می توانید برندها و مدل های بسیار متفاوتی از لنت های ترمز را به راحتی از همین وب سایت اینترنتی ما مورد مشاهده قرار دهید و با توجه به قدرت مالی خود و نوع اتومبیل تان، مناسب ترین این محصولات را تهیه و خریداری کنید. سالم بودن لنت ترمز تاثیر بسیار زیادی را در یک رانندگی ایمن به دنبال دارد و همین امر سبب شده است تا افراد حساسیت بالایی را برای تعویض لنت های ترمز اتومبیل خود داشته باشند. از مهمترین علت های خرابی مربوط به لنت ترمز می توان به سوت کشیدن لنت ها، لرزش پدال، کشیده شدن فرمان و غیره اشاره کرد. لنت ترمز های اتومبیل خود را تا صد هزار کیلومتر بایستی تعویض کرد تا بتوان بهترین کاربرد را از این قطعات برای خود به ارمغان آورد. شما می توانید تصاویر مربوط به هر یک از قطعات مذکور را به راحتی از همین وب سایت اینترنتی فروشگاه ما مورد بررسی قرار دهید و با توجه به نیاز خود، بهترین این تجهیزات را تهیه و خریداری نمایید.

Figure3قیمت جعبه فرمان

راهنمای خرید اینترنتی جعبه فرمان، طبق و لنت ترمز 

جعبه فرمان، لنت ترمز و طبق همانطور که در قسمت های قبلی نیز به آن اشاره شد، از مهمترین و اصلی ترین تجهیزات و قطعات یدکی سمند و سایر خودرو ها مورد استفاده در قسمت جلوبندی هر اتومبیلی می باشد و شما می توانید باکیفیت ترین و بی نظیرترین این قطعات را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید. همچنین قیمت مربوط به هر یک از قطعات موجود در این وب سایت را نیز می توانید با خیال راحت مورد بررسی و مقایسه قرار داده و به ارزان تر محصولات موجود در وب سایت ما پی ببرید. البته در نظر بگیرید که تنوع مربوط به جعبه فرمان و سایر قطعات، بسیار بالا بوده و شما می توانید مدل های شرکت و غیره را به راحتی از ویترین همین فروشگاه مورد مشاهده قرار دهید. خریداران این قطعات می توانند در صورت داشتن پرسش و ابهامی با همکاران ما در تماس بوده و راهنمایی های و پاسخ های مورد نظر خود را از این راه به دست آورند.

 



تاریخ انتشار : 8 فروردین 1400 12:07



» اخبار مرتبط:

  • اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره جعبه سیاه هواپیمای یاسوج
  • قلب خانم‌ها برای این ۱۰ خودرو می‌تپد !
  • اعلام جدیدترین قیمت رنو مگان +تصاویر
  • کاهش بهای ۲۳ خودروی داخلی +جدول
  • قیمت‌ جدید خودرو/ پراید و تیبا دوباره قیمت‌گذاری شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler