مشروح اخبار


» حمله بی امان تاجگردون به استاندار؛ در بازی رسانه ای تاجگردون و بودجه عمرانی گیر نیفتید/بیعت کنندگان عیدانه تاجگردون عامل آغاز بازی جدید نماینده سابق گچساران



بازی رسانه ای غلامرضا تاجگردون به نظر می رسد با همراهی برخی از بیعت کنندگان دیدار عیدانه با تاجگردون به راه افتاده است و با این بازی جدید به دنبال بر هم زدن فضای سیاسی و رسانه‌ای استان هستند و اهداف خاص خود را دنبال می کنند.

به گزارش راک نیوز؛ غلامرضا تاجگردون نماینده سابق شهرستان های گچساران و باشت که نتوانست رای اعتماد نمایندگان مجلس را به دست بیاورد و اعتبارنامه خود را رد شده دید این روزها در پی اثبات توانمندی های خود و بازی های رسانه ای مختلف و ساختن جوی طرفدار خود و علیه دیگران است.

 
تاجگردون که همیشه در بازی‌های رسانه‌ای تبحر خاصی دارد و توانسته از این طریق طرفدارانی را به دور خود جمع کند که به نظر می رسد از اعتبارنامه خود همچنان عصبانی است در برهه های زمانی مختلف با طرح موضوعات متفاوت سعی در مبرا دانستن خود از هرگونه مساله ای دارد که منجر به رد اعتبارنامه اش شده است .
 
 غلامرضا تاجگردون با استفاده از ابزار رسانه در ماه های اخیر بارها جنجال‌های خبری به راه انداخت و از این طریق سعی داشت خود را نماینده برتر و توانمند و غیرقابل جایگزین برای استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی کند و در جدیدترین اقدام خود با انتقاد از عدم افزایش بودجه عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد آن را ناشی از عدم توانایی نمایندگان فعلی عنوان کرد و گفت امیدوارم نمایندگان محترم تلاش نکنند پاسخ دهند بلکه تلاش کنند حق را بستاند و ای کاش غرورشان می شکست و و از امثال حقیر به موقع مشورت می گرفتند تا این طور نشود.
 
این در حالی است که به نظر می رسد اظهارات غلامرضا تاجگردون جنبه های دیگری نیز داشته باشد و بتوان آن را از زوایای دیگر نقد کرد که در این نوشتار قابل پرداخت نیست اما به نظر می رسد غلامرضا تاجگردون با راه اندازی بازی جدید بودجه عمرانی در فضای رسانه ای و مجازی به دنبال گیر انداختن نمایندگان استان و همچنین استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دام است تا از این طریق بتواند علاوه بر اینکه خود را به اثبات برساند و  مشکل کار را به عملکرد استاندار و نمایندگان مجلس ارتباط دهد و از این طریق خود را از پاسخ‌گویی مشکلات سال های قبل رها کند.
 
بازی رسانه ای غلامرضا تاجگردون  به نظر می رسد با همراهی برخی از بیعت کنندگان دیدار عیدانه با تاجگردون به راه افتاده است و با این بازی جدید به دنبال بر هم زدن فضای سیاسی و رسانه‌ای استان هستند و اهداف خاص خود را دنبال می کنند.
 
مباحث مربوط به بودجه عمرانی مساله ای است که غلامرضا تاجگردون در زمان نمایندگی خود نیز مانور زیادی روی ان می داد و در برخی موارد با مسئولان شهر دوگنبدان از جمله شهردار این شهر در خصوص بودجه های عمرانی اختلاف داشتند.
 
از طرف دیگر در زمان نمایندگی تاجگردون، پروژه های بزرگی در این شهرستان کلنگ زنی شد اما هیچ گاه به سرانجام دلخواه نرسید که از جمله ان ها می توان به طرح احداث بزرگ ترین کارخانه لاستیک جنوب کشور اشاره کرد لذا این بازی های رسانه ای تنها برای منحرف کردن ذهن مردم از حقایق و موجه جلوه دادن خود است.
 
آن چیزی که مشخص است این بود که تاجگردون و عوامل رسانه ای وی در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان با راه انداختن بازی های رسانه ای به دنبال اهدافی هستند که در سال‌های اخیر دیگر برای اکثر مردم استان روشن و مشخص شده است اما همچنان با پروپاگاندای رسانه‌ای قصد وارونه جلوه دادن حقایق را دارند.
 
تاجگردون اگر راست میگوید که تاثیرگذاری زیادی داشت به افکار عمومی بگوید چگونه نتوانسته است برای جاده باشت به چرام که سال ها زخم خورده و به نتیجه نرسیده است اعتباری را اضافه کند ،یا محور دیلم به گچساران که قتلگاه جوانان گچسارانی است .
تاجگردون اگر هنوز اثرگذاری دارد بجای اینکه پوستر و بنر ترحیم مرگ جوانان گچساران در جاده دیلم به دوگنبدان را استوری کند ،دنبال افزایش اعتبار برای تکمیل این محور مواصلاتی برود که صدالبته باید پاسخ بدهد به خانواده های داغ جوان دیده که واقعا آیا نتوانسته اعتبار جذب کند یا نخواسته ...
محمد رضایی 



تاریخ انتشار : 18 فروردین 1400 15:18



» اخبار مرتبط:

  • پست جدید تاجگردون مشخص شد/انتصاب نماینده سابق گچساران و باشت به سمت مدیرعا ...
  • تاجگردون مدیرعامل بیمه میشود ؟ /ادعای یک خبرنگار درمورد مسئولیت جدید تاجگرد ...
  • در پی دعواهای مجازی تاجگردون و حسینی/ جو روانی کهگیلویه و بویراحمد را به هم ...
  • غم و شادی که ۳ روز دوام نیاورد / تاجگردون تایید صلاحیت شد
  • واکنش غلامرضا تاجگردون به خبر استعفای استاندار کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    • حقیقت

    • 18 فروردین 1400 12:29
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو:
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • 0 خبر
    • 0 نظر
    ^
    کور شود هرانکه نتوان دید تاج گردون مرد بود
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler