مشروح اخبار


» پیام تسلیت مجموعه دانشگاه آزاد به خانواده شفیعی سوق



مجموعه دانشگاه آزاد واحد اسلامی دهدشت در پی درگذشت میر فتاح شفیعی سوق با ارسال متنی این مصیبت عظمی را به خانواده شفیعی سوق و جامعه فرهنگیان و دانشگاهیان تسلیت گفتند.

به گزارش راک نیوز؛مجموعه دانشگاه آزاد واحد اسلامی دهدشت در پی درگذشت میر فتاح شفیعی سوق با ارسال متنی این مصیبت عظمی را به خانواده شفیعی سوق و جامعه فرهنگیان و دانشگاهیان تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح زیر می باشد:
به نام خداوند مرگ و حیات/که جز او نداریم راه نجات
همکاران نجیب و متعهدمان آقایان دکتر سعید شفیعی و وحید شفیعی
، واقعه مولمه ارتحال معلم نستوه دیارمان زنده یاد حاج فتاح شفیعی را به شما، بیت معزَّی ، شاگردان ، ارادتمندان بالاخص سلسله جلیله سادات تسلیت می گوییم. استاد ادب پرور و مربِّی نفوس مان، نیم قرن در تعلیم و تربیت فرزندان مستعدِّمان، عاشقانه اهتمام ورزید و نهال علم و اخلاق را در دلهای پاکشان کاشت و اینک بوستان معرفتش پر ثمر است و ماندگار.
به نصِّ صریح قرآن معتقدیم که نفوس و انفاس این جهان همگی دولت مستعجل اند و جز ذات حیِّ لایموت، هیچ ذوی الحیاتی مخلَّد و جاودان نیست. خطاب خداوند در قانون اساسی اش قرآن به پیامبر اعظم"ص": ای پیامبر، تو می میری و دیگران نیز می میرند، حجَّتی ست مدلَّل بر این مدعا.
به تعبیر ملاّی رومی:/جز که تسلیم و رضا کو چاره ای/در برِ شیرِ نرِ خونخواره ای/مبرهن است آنان که ردای فضل و علم بر تن کرده و با دم مسیحایی شان، روح حیات علم را در کالبد نیمه جان مردم می دمند، هماره در قاموس تاریخ جاری اند و حیاتمند. ادب در رفتار، تعهد در ایفاء وظایف معلمی، تخلُّق به اخلاق حسنه و سنت حسنه ی اصلاح ذات البین هماره در کُنهِ وجودی آن فرهنگی متدین، متجلّی بود و متبلور. 
مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت اعم از هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان، مراتب تعزیت و تسلیت خود را به مناسبت درگذشت آن فرهنگی رحیل به عالی جنابان و دیگر متعلقان، ابلاغ و تقدیم می کند. در خاتمه، آرامش روح و تعالی درجات برای آن استاد سفرکرده و موهبت صبوری برای شما و بیت معزی از حضرت احدیت، مسئلت داریم.
اساتید ، کارکنان و دانشجویان 
دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت.



تاریخ انتشار : 24 فروردین 1400 16:16



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد در ...
  • پیام تسلیت ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در پی درگذشت اسطوره تعلیم ...
  • پیام تسلیت مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی در پی درگذشت استاد فتاح شفیعی سو ...
  • پیام تسلیت نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت چهر ...
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت در پیامی درگذشت نخبه علمی استان کهگیلوی ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler