مشروح اخبار


» هشدار پلیس به روزه خواران؛ قاطعانه برخورد می‌کنیم



فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس اقدامات خاصی را در رابطه با کنترل و نظارت بر معابر و اماکن عمومی و پیشگیری از هرگونه مظاهر روزه‌خواری اندیشیده و گشت‌های ویژه خود را سازماندهی کرده است.

 فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس اقدامات خاصی را در رابطه با کنترل و نظارت بر معابر و اماکن عمومی و پیشگیری از هرگونه مظاهر روزه‌خواری اندیشیده و گشت‌های ویژه خود را سازماندهی کرده است.

به گزارش راک نیوز به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار "کیقباد مصطفایی" فرمانده انتظامی استان، در گفتگو با خبرنگار صدا و سیمای استان، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان بیان داشت: انشاالله که همه ما بتوانیم از فیوضات معنوی این ماه عزیز بهره‌مند شویم.
 وی افزود: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه و رسالتی که بر عهده دارد، اقدامات خاصی را در رابطه با کنترل و نظارت بر معابر و اماکن عمومی و پیشگیری از هرگونه مظاهر روزه‌خواری اندیشیده و گشت‌های ویژه خود را سازماندهی کرده است.
این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در طول ماه مبارک رمضان و روزهایی که در آن قرار داریم، مبنای اقدامات و فعالیت صنوف بر اساس تصمیمات ستاد مقابله با بیماری کرونای کشوری و استانی می باشد.
 مصطفایی خاطرنشان کرد: از روز شنبه تا این لحظه ای که در آن قرار داریم، فعالیت تمام مراکزی که به نوعی تجمعاتی را در پی دارند، ممنوع است و بعد از اعمال محدودیت های ستاد کرونایی شاهد اجازه فعالیت برخی از صنوف هستیم.
 وی با اشاره به اینکه صنوفی مثل رستوران ها، بیرون بر ها، بستنی فروشی ها و ساندویچی ها به صورت غذای آماده می‌توانند اقدامات و فعالیت‌های داشته باشند، اظهار داشت: تمامی رستوران ها، کافی شاپ ها، قهوه‌خانه‌ها و مواردی از این دست حق هیچ گونه فعالیتی را از اذان صبح تا اذان مغرب نخواهند داشت و فعالیت آنها محدود خواهد بود.
فرمانده انتظامی استان در پایان از شهروندان خواست: حتماً حرمت این ماه عزیز را حفظ کنند و طبیعتاً پلیس با هرگونه مظاهر روزه خواری و موارد خلاف بر تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، قاطعانه برخورد خواهد کرد.



تاریخ انتشار : 26 فروردین 1400 15:56



» اخبار مرتبط:

  • جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد:برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان در ...
  • فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد؛ قاطعیت پلیس در برخورد با هنجارشکن ...
  • برخورد قاطع نیروی انتظامی گچساران با هنجارشکنان در ماه رمضان
  • هشدار به روزه خواران در ملاء عام در کهگیلویه وبویر احمد
  • توقيف وسيله نقليه روزه‌خواران تا پايان ماه مبارک رمضان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler