مشروح اخبار


» دربایگانی اسناد کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست کشوری



حسینیان به پروژه جعل شناسنامه و اسناد هویتی اشاره کرد و گفت: این طرح به منظور صدور شناسنامه مکانیزه افراد بالای 15 سال بوده که جهت اتقان اسناد هویتی ثبت احوال و جلوگیری از صدور و جعل شناسنامه در تمامی ادارات شده است.

سیدرضا حسینیان عصر سه‌شنبه در جلسه ثبت وقایع حیاتی شهرستان بویراحمد به وظایف مهم و اساسی این مرکز اشاره و اظهار کرد: ثبت وقایع چهارگانه ازدواج، فوت، ولادت، طلاق و مهاجرت، تولید و انتشار آمار جمعیتی و صدور اسناد و مدارک هویتی از وظایف مهم این مرکز است.

مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه اول ثبت احوال این استان در آرشیو الکترونیکی خبر داد و گفت: تمام مدارک در بایگانی کشور آرشیو شده که این امر حرکتی راهبردی برای ثبت سنتی به الکترونیکی است.

حسینیان به پروژه جعل شناسنامه و اسناد هویتی اشاره کرد و گفت: این طرح به منظور صدور شناسنامه مکانیزه افراد بالای 15 سال بوده که جهت اتقان اسناد هویتی ثبت احوال و جلوگیری از صدور و جعل شناسنامه در تمامی ادارات شده است.

 ارزیابی مناسب از ثبت ولادت در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد:‌ این واحد ثبتی برنامه و تولید انتشار ولادت را به خوبی انجام داده است و تحلیل گزارشات را به مسئولان کشوری ارائه داده که سعی بر این شده تا در مورد طلاق به صورت تخصصی گزارشات کامل را اعلام و ارائه شود.

این مسئول به پورتال و ثبت وقایع ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: تمام اطلاعات و وقایع چهار‌گانه ازدواج، طلاق، ولادت و فوت در این مرکز به روز اطلاع‌رسانی می‌شود که سعی بر افزایش و به روز کردن دیگر اطلاعات را نیز داریم.

کهگیلویه و بویراحمد کمترین تخلفات در جعل اسناد را دارد

حسینیان کهگیلویه و بویراحمد را به لحاظ تخلفات جایگزینی و ثبت غیر قانونی پاک و مناسب ارزیابی کرد و گفت: مرکز بهداشت ملزم است، جهت جلوگیری از تخلفات نسبت به فوت شده‌ها در سطح روستاها همکاری لازم با ثبت احوال این استان را داشته باشد.

وی به کاهش 11 درصدی گزارشات فوتی سال جاری در روستاها اشاره داشت و بیان کرد:‌ متولیان امر باید اقدامات لازم جهت ثبت وقایع فوتی در روستاها را پیگیری و ارائه گزارش جهت ساماندهی بهتر را اعمال کنند تا دچار مشکلات در این خصوص نباشیم.

این مسئول عملکرد و همکاری شهرداری جهت ساماندهی آرامستان‌ها را مناسب ارزیابی کرد و گفت: آرامستان‌ها در دیگر استان‌ها متولی خاصی دارند که در سطح کهگیلویه و بویراحمد آرامستان‌ها به صورت خانوادگی و قبیله‌ای مورد استفاد قرار می‌گیرد.



تاریخ انتشار : 15 آذر 1391 04:46



» اخبار مرتبط:

  • کشف اصلی ترین علت طلاق توسط رئیس ثبت احوال کهگیلویه
  • افزایش طلاق و کاهش ازدواج در گچساران
  • طلاق چهار روز پس از ازدواج
  • شهردار گچساران مدیر برتر کهگیلویه وبویراحمد درثبت وقایع حیاتی شد
  • افزایش30 درصدی طلاق در گچساران/ کاهش ازدواج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler