مشروح اخبار


» آخرین وضعیت کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد



رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 608 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 3 بیمار جان خود را از دست داده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 608 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 3 بیمار جان خود را از دست داده اند.

به گزارش راک نیوز به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدان پناه با بیان اینکه 452 بیمار در بیمارستان های معین کرونا بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد 173 نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و 25 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی افزود: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 40308 نفر بهبود یافته اند.
دکتر یزدان پناه گفت: طی 24 ساعت گذشته 332 نمونه رپید تست انجام شده که 20 درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان های کهگیلویه، گچساران و بویراحمد و از 668 نمونه pcr انجام شده 36 درصد موارد مثبت و بيشترين مبتلایان در بویراحمد، کهگیلویه، گچساران، دنا و باشت بود.
وی تصریح کرد: گونه هاي جهش يافته ويروس كرونا به سرعت و سادگی منتشر می‌شود و افرادی با سنین پایین تر را نيز درگیر می‌کند و میزان سرایت پذیری بالا و میزان کشندگی آن نیز بیشتر است و مردم بايد احساس خطر كنند. بنابراين بايد دستورالعمل هاي بهداشتي را رعايت نمايند، در تجمعات حضور نيابند و محدوديت ها را رعايت نمايند تا از اين پيك خطرناك عبور نماييم.
دکتر یزدانپناه خاطر نشان کرد: طی هفته اخیر آمار مبتلایان و قربانیان به ثبات نسبی رسیده که جهت رسیدن به سیر نزولی بیماری همکاری و مشاركت آگاهانه مردم ضروری است. با توجه به اينكه واكسيناسيون افراد بالاتر از ٨٠ سال در استان شروع شده است لذا خواهشمند است بدون هماهنگي به مراكز بهداشتي درماني مراجعه ننمايند تا بهورز و يا مراقب بهداشت با آنها تماس بگيرد و ساعت حضور و مكان تزريق واكسن را مشخص نمايد.



تاریخ انتشار : 14 اردیبهشت 1400 21:07



» اخبار مرتبط:

  • شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 595 نفر رسید
  • شمار قربانیان کرونای استان به 547 نفر رسید/افزایش نگران کننده مبتلایان به ک ...
  • آخرین وضعیت ویروس منحوس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد از زبان رئیس دان ...
  • کرونا در 24 ساعت گذشته جان 7 کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را گرفت
  • آخرین خبر ها از یکه تازی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/دکتر یزدان پناه؛ استا ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام