مشروح اخبار


» یادداشت سیاسی؛ خردادی متفاوت برای گچساران و باشت



مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین راک نیوز است و انتشار آن الزاما" به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

راک نیوز؛ حسن معتمد و داریوش جلالی: روزهای خرداد ۱۴۰۰ یکی پس از دیگری در حال گذراست و گرمای آن هم در حال افزایش، در این میان گرمای خرداد ۱۴۰۰ با تفاوت هایی روبروست و آن هم تب تند انتخابات است.

انتخاباتی که تنورش چون هوایش داغ و داغ تر می شود و مردمی که هنوز پس از یکسال در شوک نماینده ی توانمند و کاریزمای خود هستند.

"غلامرضا تاجگردون" با نمایشی تلخ و مشمئز کننده با مجلس یازدهم خداحافظی کرد تا خرداد ۱۴۰۰ گچساران و باشت حوادث جدیدی را با خود همراه ببیند.
"علیمراد جعفری" نماینده ی اسبق مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی مجددا" به کوران انتخابات گچساران و باشت برگشته است، او که یکی از اعضاء اصلی هسته ی مرکزی حزب جمهوری اسلامی در شهرستان بوده است؛ در حال حاضر نیز از چهره های شاخص و موثر اصولگرایان در استان و یار دیرین "مرحوم محمدعلی نبی زاده" نماینده منتخب مردم گچساران و باشت در انتخابات دوره هفتم مجلس شورای اسلامی می باشد.
جعفری شخصیتی است که در تهران نسبت به او شناخت دارند و در شرایط کنونی و مجلس فعلی می تواند بهترین گزینه برای شهرستان های گچساران و باشت در قامت نمایندگی باشد.
از بارزه های جعفری که همگان به آن اذعان دارند همسو نبودن با بداخلاقی های سیاسی است، جعفری چه در زمان نمایندگی، چه بعد از آن و چه امروز با برخی از اصولگرایان استان و شهرستان در بسیاری از موارد زاویه داشته است؛ به طوری که غلامرضا تاجگردون اخیرا هم از اخلاق مداری جعفری در رد ماجرای اعتبارنامه، از وی به نیکی یاد کرده.
در سوی مقابل برخی از اصولگرایان هم طیف جعفری به او تاخته اند و امروز هم از رقیب جدی "جعفری" یعنی "سید ناصر حسینی" حمایت میکنند و از سوی دیگر این کارزار شاهد پیوستن لیدرهای "غلامرضا تاجگردون" یکی پس از دیگری به جبهه ی "جعفری" است.
باید تا پایان خرداد ۱۴۰۰ منتظر ماند و دید سرنوشت سیاسی گچساران و باشت چگونه رقم خواهد خورد؟
شاید پیروزی جعفری بر رقیب، مرحمی باشد بر آلام چهل هزار رای تاجگردون...



تاریخ انتشار : 16 خرداد 1400 20:06



» اخبار مرتبط:

  • رد صلاحیت گسترده در انتخابات میانه دوره ای گچساران + آمار
  • برخلاف چشم انتظاری های طرفداران تاجگردون؛ رحیمی وارد کارزار انتخابات میاندو ...
  • اعتبارنامه منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس یازدهم تایید شد
  • افشاگری عجیب از پرداخت پول توسط تاجگردون به یکی از کاندیداهای اصولگرا+عکس
  • پیروزی قاطع یک اصلاح طلب براصولگرایان در باشت وگچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام