مشروح اخبار


» اهدا 563 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمدی



مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال تحصیلی تاکنون با مشارکت خیران نیکوکار 563 دستگاه تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد در استان، تهیه و به آنان اهداء شده است.

 قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به‌منظور بهره‌مندی دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد در شرایط برگزاری کلاس‌های درسی به‌صورت مجازی، 563 دستگاه تبلت با مشارکت خیران نیکوکار به ارزش یک میلیارد و 970 میلیون تومان خریداری و بین دانش‌آموزان تحت حمایت توزیع شد.

 وی با بیان اینکه 8666 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند، تصریح کرد: این تبلت ها بین دانش‌آموزان مناطق محروم‌تر استان باهدف استفاده حداکثری دانش‌آموزان از فضای مجازی جهت حضور در کلاس‌های درس مجازی توزیع شد.
مبشری تصریح کرد: همچنین در این زمینه 202 لب تاب بااعتبار چهار میلیارد و 646 میلیون تومان نیز خریداری و به دانش‌آموزان نیازمند اهداء شد.
وی ضمن تقدیر از خیران نیکوکار به منظور همراهی با کمیته امداد و مشارکت در برنامه های این نهاد، گفت: به‌منظور تهیه و خریداری لوازم و امکانات الکترونیکی ازجمله تبلت، رایانه، لب تاپ و گوشی هوشمند برای بهره‌مندی دانش‌آموزان تحت حمایت از آموزش‌های غیرحضوری، به حمایت و مشارکت خیران و نیکوکاران نیازمندیم.  
انتهای پیام



تاریخ انتشار : 23 خرداد 1400, 19:18



» اخبار مرتبط:

  • اهداء 12هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی
  • 10 هزار دانش‌آموز نیازمند کهگیلویه و بویراحمدی چشم‌انتظار یاری خیران هستند
  • 193 دستگاه لپ‌تاپ به ایتام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اهداء شد
  • با مشارکت در شور عاطفه ها یاریگر دانش‌آموزان نیازمند باشیم
  • برگزاری مراسم شور عاطفه‌ها در دبستان دخترانه هاجر کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟