مشروح اخبار


» جعفری عنوان کرد؛ اگر ما سکوت کردیم برخی پیش خود فکر نکنند آدم ضعیفی هستیم



طایفه سترگ دولیتاری با برگزاری همایشی از علیمراد جعفری کاندیدای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ی گچساران و باشت اعلام حمایت کردند.

به گزارش راک نیوز؛ علیمراد جعفری در این همایش به ایراد سخن پرداخت و عنوان کرد: اگر در زمان انتخابات با شما ارتباط کمتری داشتم به علت حضور برادرم "حاج عبدالرحیم رحیمی" در این عرصه بوده است. 
وی افزود: خدا انصاف دهد به کسانی که شعارهای قشنگشان گوش فلک را پر کرده است و در هر منطقه یک شعار می دهد.  
کاندیدای انتخابات میاندوره ای مجلس یازدهم شورای اسلامی حوزه انتخابیه ی گچساران و باشت ادامه داد: ما اگر بخواهیم در مورد سابقه ی مبارزاتی خود با ساواک بگوییم و بنویسیم حداقل یک کتاب خواهد شد. 
وی افزود: ما نمی گوییم کسی هستیم ما هر کاری کرده ایم خدمت به مردم بوده است. 
جعفری بیان کرد: اگر ما سکوت کرده ایم برخی فکر نکنند ما آدم ضعیفی هستیم و پیش خود بگویند این شخص ساکت است، نمی تواند حرف بزند و کار کند.
جعفری گفت: خدا را شاکریم که خداوند در دوران زندگی به ما توفیق داد کاری انجامم دهیم و شهداء راضی باشند و افتخار ما این است که ادامه دهنده راه شهدا باشیم. 
این کاندیدای انتخابات اظهار داشت: مبحث اول مکتب حاج قاسم سلیمانی آرامش و مبحث بعد کمتر حرف زدن و بیشتر عمل کردن است. 
نماینده اسبق مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما بر آنیم که به اعتماد، همت، مردانگی و غیرت شما پاسخ در خور شان شما بدهیم.
جعفری بیان کرد: هم قدرت الهی، هم ایمان، هم انگیزه هم اراده، هم پشتکار، هم طرح وو هم برنامه داریم. 
وی عنوان کرد: من کارهای عمرانی و پروژه های نیمه تمام آقای تاجگردون را ادامه خواهم داد و اجازه نخواهم داد شیرینی این کار به تلخی برود. 
وی ادامه داد: هر روز عزیزان یک شایعه می کنند، دیروز در منطقه لیشتر بودم و کسی با من تماس گرفت و گفت شنیده ام شما کرونا گرفته اید، هیچکس آرزوی مریضی کسی را نکنند من میگویم این چه کوتاه فکری است من می گویم در مغز اینها "گچ" است.
جعفری با بیان اینکه نخواستم نطقم را در باشت برگزار و خواستم به تاریخ دیگریی موکول شود، گفت: شایعه کردند چون جعفری در شهر باشت پایگاه ندارد نطق را لغو کرده است. 
وی با اعلام اینکه شایعه کردن و شایعه پراکنی هنر نیست، عنوان کرد: ما دنبال آرامش و سلامت همه هستیم و نشان دادیم و خواهیم داد اهل عمل هستیم.



تاریخ انتشار : 24 خرداد 1400 22:56



» اخبار مرتبط:

  • کنایه جعفری به دو کاندیدای مجلس: اولویت اول ما امنیت منطقه است / دنبال فرق ...
  • حرفای تازه جعفری شنیدنی است
  • چه کسی کاندیدای پوششی تاجگردون ها در گچساران و باشت بود؟
  • انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی گچساران؛ حمایت عضو سابق شورای شهر دو ...
  • تصاویری از نشست شورای تامین گچساران با کاندیدای میان دوره ای مجلس/جعفری غای ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler