مشروح اخبار


» پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی 825 خانوار مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی



مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سه‌ماهه اول سال جاری 825خانوار از مددجویان این نهاد از حق بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند شده‌اند.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه یکی از اقدامات کمیته امداد به‌منظور رفاه مددجویان بهره‌مندی آن‌ها از بیمه اجتماعی است.، گفت: در سه‌ماهه اول سال جاری 825 خانوار مددجوی این نهاد بااعتبار 555 میلیون و 507 هزار تومان از بیمه‌های تأمین اجتماعی بهره‌مند شده‌اند.
وی افزود: کمیته امداد با پرداخت سرانه بیمه تأمین اجتماعی مددجویان، گام عظیمی باهدف تأمین آتیه زندگی‌ آن‌ها برمی‌دارد، که این مددجویان زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی فعال هستند.
مبشری بابیان اینکه از مجموع خانوارهای مددجویان مشمول بیمه اجتماعی، 532 خانوار زنان سرپرست هستند، تصریح کرد: مابقی مشمولان مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی فعال این نهاد هستند که پس از اجرای طرح از سوی مجریان، این افراد به شعب تأمین اجتماعی معرفی‌شده و هر سه ماه یک‌بار حق بیمه آن‌ها به این شعب واریز می‌شود.
مبشری با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح بیمه اجتماعی مددجویان، تلاش در خصوص توانمندی و ارتقاء سطح اعتمادبه‌نفس ،امید به آینده‌ای بهتر و حفظ منزلت اجتماعی آنان است گفت: با ارائه خدمات بیمه تأمین اجتماعی، مددجویان از مزایای بازنشستگی، ازکارافتادگی، فرانشیز درمانی و سایر موارد بهره‌مند می‌شوند.  
انتهای پیام



تاریخ انتشار : 27 تیر 1400, 11:02



» اخبار مرتبط:

  • بهره‌مندی 1013 خانوار مددجوی کهگیلویه و بویراحمد از بیمه اجتماعی
  • پرداخت 954 میلیون تومان حق بیمه اجتماعی مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص بیش از یک میلیارد تومان به خدمات درمانی مددجویان کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره‌مندی 15 هزار مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از کمک‌های موردی
  • حمایت کمیته امداد از 15هزار زن سرپرست خانوار در کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟