مشروح اخبار


» اعمال طرح محدودیت‌های تردد در کهگیلویه و بویراحمد



رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: طرح محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۲۸تیر ماه شروع شده و تا ۷ صبح روز دوشنبه ۴ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: طرح محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۲۸تیر ماه شروع شده و تا ۷ صبح روز دوشنبه ۴ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "اسماعیل خوشوقت" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به تدابیر ویژه‌ای که برای کنترل آمد و شد در این چند روز پیش بینی شده، ورود به شهر های قرمز و نارنجی با پلاک های غیر بومی و همچنین خروج از آنها ممنوع است.
 وی افزود: در اجرای این طرح جریمه یک میلیون تومانی برای شهرهای قرمز و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای شهر های نارنجی پیش‌بینی شده است.
خوشوقت با اشاره به اینکه تمام مسیرها و جاده های برون شهری توسط دوربین های مستقر در معابر کنترل خواهند شد، تصریح کرد: کسانی که با پلاک های غیر بومی در جاده‌ها تردد داشته باشند، اعمال قانون خواهند شد و محدودیت‌هایی که در معابر شهری وجود دارد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد به قوت خود باقی است.
 این مقام انتظامی عنوان کرد: کسانی که در تفرجگاه ها و پارک ها با پلاک های غیر بومی حضور داشته باشند، حتماً توسط تیم های کنترلی که از طریق پلیس راهور در حال گشت زنی هستند اعمال قانون خواهند شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان افزود: جریمه های رانندگی در معابر شهری استان ۲۰۰ هزار تومان پیش‌بینی شده و متاسفانه در شب گذشته اولین شب اجرای طرح اعمال محدودیت های کرونایی تعدادی از رانندگان اعمال قانون شدند.
 خوشوقت در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مردم با پلیس از ابتدای طرح محدودیت کرونایی تاکنون خاطرنشان کرد: تیم های پلیس راه در مبادی ورودی استان مستقر هستند و کسانی که با پلاک غیر بومی قصد ورود به شهرهای استان را داشته باشند،حتما اعمال قانون خواهند شد.



تاریخ انتشار : 29 تیر 1400 16:44



» اخبار مرتبط:

  • اجرای طرح محدودیت‌های تردد در کهگیلویه و بویراحمد
  • تغییر ساعت محدودیت های کرونایی از امشب
  • اعمال ممنوعیت تردد شبانه در گچساران آغاز شد/مردم در اجرای محدودیت های جدید ...
  • محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع پیکر آیت الله میر احمد تقوی
  • استقرار ۱۵۰ تیم پیاده در سطح چهارراه‌ها و نقاط پرترافیک درون شهری
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler