مشروح اخبار


» نماینده بهبهان موافق طرح صیانت از فضای مجازی است ؟ یا مخالف



مخالفین طرح هم اصولا کمتر از موافقین فرصت بیان مواضع انتخابی در مقابل با طرح صیانت از فضای مجازی را پیداکردندو کمتر شاهد بیان دیدگاه آنها در  رسانه ها یا شبکه های اجتماعی بودیم ، اما فهرست آنها در فضای مجازی بارها بازنشر گردید.

به گزارش راک نیوز ؛ محمد طلا مظلومی نماینده مردم بهبهان،آغاجری،زیدون،تشان،منصوریه بخش های جولکی و مرکزی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ججمله نمایندگانی است که از حامیان جدی شفافیت آرای نمایندگان در مجلس شورا بود.

در روزهای گذشته که طرح صیانت از فضای مجازی به بحث اول کشور تبدیل گردید بسیاری از نمایندگان موافق با حضور در رسانه ها و شبکه های تلویزیونی و یا از طریق شبکه های اجتماعی به دلایل حمایت خود از طرح موسوم به صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی پرداختند.
برخی نیز از طریق اتاق های گفتگو در کلاب هاوس از رای خود در زمینه موافقت با طرح دفاع  کردند ، اگرچه نتوانستند بسیاری از کاربران را قانع کنند اما، شفافیت آنها در مورد طرح و بیان  دیدگاه خود در موضع گیری حساس امری پسندیده است.
مخالفین طرح هم اصولا کمتر از موافقین فرصت بیان مواضع انتخابی در مقابل با طرح صیانت از فضای مجازی را پیداکردندو کمتر شاهد بیان دیدگاه آنها در  رسانه ها یا شبکه های اجتماعی بودیم ، اما فهرست آنها در فضای مجازی بارها بازنشر گردید.
دراین میان موضع گیری برخی نمایندگان برای افکار عمومی تاکنون صراحتا مشخص نگردیده که آیا موافق یا مخالف طرح صیانت بوده اند .
محمد طلا مظلومی نماینده مردم بهبهان،آغاجری،زیدون،تشان،منصوریه بخش های جولکی و مرکزی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از جمله نمایندگانی است که موضع گیری آن تاکنون صراحتا مشخص نشده است و می طلبد شفاف با مردم حوزه انتخابیه اش که امروزه بسیاری از کسب وکار آنها در شبکه های اجتماعی صورت می پذیرد دیدگاه خود را مطرح و به اشتراک بگذارد.

به گزارش راک نیوز ؛ از نمایندگان استان های جنوب و جنوب غربی تاکنون جعفر قادری نماینده شیراز ، حجت الاسلام سید محمد موحد و مهدی روشنفکر نماینده های کهگیلویه وبویراحمد ، ویس کرمی نماینده لرستان از جمله نمایندگانی هستند که مخالفت خود با این طرح را اعلام کردند.
هم چنین برخی در شهرستان های ممسنی و رستم معتقد بودند نماینده این دوشهرستان در زمره مخالفین طرح است اما نامی از انصاری در میان اسامی منتشر شده بعنوان مخالف بچشم نمی خورد و نامبرده هم اظهار نظر صریحی نکرده است.



تاریخ انتشار : 11 مرداد 1400 12:51



» اخبار مرتبط:

  • واکنش نماینده کهگیلویه بزرگ به طرح «صیانت از فضای مجازی»+عکس
  • واکنش یک نماینده سابق مجلس به طرح صیانت از فضای مجازی؛ برخی نمایندگان هم نم ...
  • شفاف سازی نماینده شیراز در مورد طرح صیانت از فضای مجازی
  • واکنش نماینده شیراز به ادعای مخالفت با رتبه بندی معلمان !
  • ماجرای شهادت سید علی محمد بزرگواری نماینده سابق کهگیلویه در سوریه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام