مشروح اخبار


» پیگیری های مکرر موحد نتیجه داد؛ تخصیص ۱۰۰ درصدی ۴ پروژه حیاتی کهگیلویه بزرگ/ ۷۹۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه های عمرانی اختصاص یافت/ دهدشت با زیباسازی به استقبال پاییز می رود



نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی از تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار ۴ پروژه مهم و حیاتی حوزه انتخابیه خبر داد.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی از تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار ۴ پروژه مهم و حیاتی حوزه انتخابیه خبر داد.
به گزارش راک نیوز ؛حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موحد در گفتگو با خبرنگاران به دیدارهای مستمر و مکرر با محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اشاره کرد و گفت: برای پیگیری مصوبات این دیدارها به ویژه در خصوص تخصیص اعتبارات پروژه های عمرانی حوزه انتخابیه با معاونین، مدیران ستادی و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه دیدار داشتیم.
موحد با تاکید بر اینکه بدون شک کمبود اعتبار موجب طولانی شدن عمر طرح ها و پروژه ها می شود، اظهار داشت: شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی از محرومیت تاریخی رنج می برند و به طور قطع با تزریق اعتبار به پروژه های این شهرستان زمینه رضایتمندی مردم و رونق زندگی در این مناطق فراهم می شود.
وی بر ضرورت ساماندهی مبلمان شهری و اجرای طرح زیباسازی ورودی های شهرهای حوزه انتخابیه تاکید کرد و گفت: ورودی هر شهر نقش مهم و اثرگذاری بالایی در معرفی صحیح آن شهر، جاذبه‌ های گردشگری و شناسایی مفاخر و مشاهیر آن دارد و باید به عنوان ویترین یک شهر به زیبایی ساخته شود.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در همین خصوص از پیگیری برای تخصیص اعتبار جهت زیباسازی ورودی شهر دهدشت خبر داد و گفت: ۵۰ میلیارد ریال اعتبار این پروژه تخصیص یافت.
 
موحد در بخش دیگری از سخنانش از تخصیص ۱۰۰ درصدی برخی اعتبارات پروژه های عمرانی حوزه انتخابیه خبر داد و افزود: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار سد کوهبرد که از پروژه های جهش تولید، ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل جاده های چرام_ چاسخار به طسوج و سیلم به برفکون، ۵۰ میلیارد ریال اعتبار ورودی شهر دهدشت، و ۴۴۰ میلیارد ریال اعتبار آبرسانی به ۴ شهر به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص یافتند.
 
وی ماحصل آخرین گفتگوی خود با نوبخت را اخذ تخصیص ۱۰۰ درصدی ۷۹۰ میلیارد ریال اعتبار پروژه های عمرانی حوزه انتخابیه عنوان کرد.
 
موحد در بخش دیگری از سخنانش، افزود: منابع استانی برای پروژه آبرسانی به ۴ شهر کمتر از ۱۷۰ میلیارد ریال بود که این منابع برای ادامه روند عملیاتی پروژه کافی نبود و اکنون ۴۴۰ میلیارد ریال به این پروژه حیاتی تخصیص یافت.
 
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی همچنین از تلاش ها و پیگیری های بی وقفه کلانتری استاندار استان و شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به صورت ویژه قدردانی کرد.


پیگیری های مکرر موحد نتیجه داد؛  تخصیص ۱۰۰ درصدی ۴ پروژه حیاتی کهگیلویه بزرگ/ ۷۹۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه های عمرانی اختصاص یافت/ دهدشت با زیباسازی به استقبال پاییز می رود

 

پیگیری های مکرر موحد نتیجه داد؛  تخصیص ۱۰۰ درصدی ۴ پروژه حیاتی کهگیلویه بزرگ/ ۷۹۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه های عمرانی اختصاص یافت/ دهدشت با زیباسازی به استقبال پاییز می رود

 





تاریخ انتشار : 18 مرداد 1400 11:19



» اخبار مرتبط:

  • دستور نوبخت برای صدور ماده ۲۳ جهت پروره اتصال خوزستان_ کهگیلویه و بویراحمد ...
  • با پیگیری نماینده کهگیلویه بزرگ محقق شد؛ کلنگ زنی ۳۸۰ میلیارد ریال پروژه ...
  • **روند پروژه انتقال آب به اراضی کشاورزی دهدشت غربی نگران کننده است/دعوت موح ...
  • در گفتگو با مدیرعامل آب منطقه ای تشریح آخرین وضعیت پروژه آبرسانی به چهار شه ...
  • 1130 میلیارد ریال به پروژه ملی پاتاوه – دهدشت اختصاص یافت/جزییات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام